2012年3月15日 星期四

好壞參半 - Modern Beauty 神奇草球面部護理驗活動

得到shewin的通知, 可以參加Modern Beauty最新推出的神奇草球面部護理服務一次, 經電話預約後, 係剛剛過去既星期一完成左面部護理.

Modern Beauty係facial界既大規模連繫團體, 係香九新界都有好多分店.

佢地既booking中央系統化, 打一個電話就可以book任何一間分店. 好方便.
我試過打電話去, 電話沒人聽可以留voice mail, 最後也打通了 (因為我忘記了地址, 要打去問清楚).

我book左佐敦莊士敦廣場既分店進行療程.

分店分為2層, 有3樓同6樓. 不過美容話過其實2層係無分別既.
去到receiption, 先登記番我既個人資料, 原來我已在2005年試做過一次佢地既facial, 真係耐到無咩印象.

CHECK完我既資料, 便帶我入房了, 路的四周放滿了各式各樣的儀器.

入到房間, 又是我喜歡的紫色
.
 門後有浴巾衣架.
 有一張梳妝檯放野.
其實天花上有一個長方形既鐵通, 應該係用黎body massage時用的.
 換好衣服, 美容師終於來了!

先幫我洗面及peeling, 沒有蒸氣機的情況下針清, 美容師說因為Modern Beauty內有免費的steam及沖涼, 所以好多客人都會steam完先做facial, 所以Modern Beauty沒有蒸氣機的.
 
因為我是試做的關係, 所以沒有使用steam room.
 美容師之後就出房間去取今次既主角 - 薰衣草草球入房.

美容師帶左一個香薰爐入黎, 草球已經放在水內一同加熱. 

首先用保濕cream先搽勻全面, 再拿出草球, 榨乾水份, 就可以連用保濕cream一起, 利用草球按摩面部.
開始時已經聞到淡淡既薰衣草香味, 但按摩面部的感覺不太舒服. 原因是因為草球是由網狀的棉花包成的, 表面很粗糙, 我覺得像做磨沙一樣.
做到中途, 皮膚很痛了! 可以是我皮膚薄的問題罷.

最後, 美容師會敷番soft mask, 會做埋肩頸及手部按摩, 呢part就好舒服.

完成整個療程, 美容師曾經提過佢地公司既產品, 不過絕無強迫.

換番自己既衣服, 美容師就準備左一杯薏米水俾我. 唔甜, 幾好!!!!
 返出去receiption, 只係叫我簽2個名就走得, 完全無sell過我或講其他野. 

Modern Beauty簽名好先進, 已經使用全電腦化, 在手寫板簽個名已經攪掂.
 出到街, 皮膚已經覺得好乾, 可以因為美容師只搽了一層cream.

但第2天就出事了, 我2邊面既皮膚又紅又有剌痛, 皮膚敏感了!!!

相信是因為草球的按摩力度太大, 及太粗糙的棉花而引起的. 

寫blog時是完成療程的第3天, 皮膚仍然紅紅的, 雖已減起剌痛感.

想做Modern Beauty 神奇草球面部護理的朋友們, 要小心了.

Modern Beauty 神奇草球面部護理療效:
- relax, 紓緩神經
- deep cleansing
- 平衡油脂分泌
- 淡化疤痕
- 補濕滋潤
- 剌激血液循環
- 去除水腫

以薰衣草制成的神奇草球有平靜與舒緩功能,能鬆弛神經,紓緩壓力!神奇草球也可抑制細菌生長,避免皮膚受感染,更能安撫因天氣轉變而令皮膚衍生的各種敏感、缺水或乾紋等問題。
草球使用可攜式持續發熱爐,它能準確地把神奇草球加熱,加上草球配合按摩產生的微溫可刺激血液循環,緩和繃緊肌肉及緊張情緒,亦有助暢通淋巴,去除水腫,達到鬆弛肌膚及瘦面效果,令產品更易被皮膚吸收,將療程發揮至最大的功效。
神奇草球面部護理的功效顯著,可以消炎、殺菌、淨化、平衡油脂分泌、淡化疤痕、補濕滋潤、刺激血液循環、去除水腫!

價錢 : $400/次

沒有留言:

張貼留言