2012年4月2日 星期一

Dove多芬 最新深層修護 護髮產品 - DOVE 2 步深層鎖護精華

今次參加左iMORE一次絕密既試用會, 仲安排左係尖東一間酒店內的salon舉行, 攪攪新意思, 好特別呀!

大家都坐定定, 眼定定, 等我地將會試用既DOVE新產品出場! 今次黎得salon, 一定係試Hair Product啦, 唔係沖涼產品喎!
 原來DOVE今次推出左一隻2 步深層鎖護精華, 適合經常電, 染, 燙髮既朋友使用.
 係我地排隊等洗頭既時間, iMORE既編輯ISIS做左MODEL, 由髮型師為佢轉轉髮型, 仲介紹今年春夏既HAIR DESIGN.

ISIS由直髮, 變左好多CURL, 靚好多呀!
 睇番今次要試用既產品, 係一支 深層修護精華乳 及 免沖洗精華素.

在包裝外已經清楚印了 "1" 及 "2" 來分辨次序.
ASSISTANCE幫我洗完頭, 髮型師幫我地每位搽上深層修護精華乳.
只需要等3分鐘, 就可以去過水架啦.
 免沖洗精華素過水後, 用毛巾印乾, 再搽埋免沖洗精華素, 就可以直接吹頭及做型.

髮型師教我點樣使用免沖洗精華素, 佢話以我既頭髮, 只要用1/5支免沖洗精華素就足夠了.
髮型師幫我DESIGN HAIR STYLE, 做了一個自然捲曲既髮型. 
但我覺得髮質有點乾.
 在SALON試用完, 我地帶左一套產品回家再試用.

包括 : 一支深層修護洗髮乳, 一支深層修護潤髮乳, 及最新推出的2 步深層鎖護精華一盒.

深層修護洗髮乳及潤髮乳其他出左一段時間架啦. 

佢有『髮絲纖維修護因子』- FIBER ACTIVES 及 『微分子保濕精華』- DOVE MICRO MOISTURE SERUM 成份.

『髮絲纖維修護因子』- FIBER ACTIVES – 能深入髮絲纖維,幫助修護因吹染整燙而受損的頭髮,並有效減少髮尾分岔。
而日本專利成分的『微分子保濕精華』- DOVE MICRO MOISTURE SERUM ,能從髮根至髮尾強化及滋養秀髮。
先來看看洗髮乳, 內有很多閃粉, 
 我覺得使用份量比其他牌子少, 就可以洗出好多泡泡.

以我既頭髮為倒, 我大約使用一個五元硬幣既份量已好足夠.
 過水後, 再使用深層修護潤髮乳, 質地係膏狀的. 
 好易就可以係頭髮推開, 立即過水就可以了.
 而每隔7天, 就可以使用2 步深層鎖護精華, 為頭髮做一次真正的Hair Treatment. 
成份 : 含「髮絲纖維修護」因子,深入滲透髮芯纖維,修護受損部分,為髮芯注入養分。Dove「修護鎖科技」, 在修護髮絲後瞬間鎖住修護養分於秀髮上,令秀髮順滑不易打結展現光采,用後無需清洗。
功效 : 以 「先護後鎖」的嶄新護髮概念,從外而內的深入髮絲纖維,定位追蹤修護受損的髮芯部份,並鎖住修護養分於秀髮上,一星期用一次,秀髮便能持久柔軟順滑長達 7 天。
 Step 1:修護 - 使用深層修護精華乳
用法:輕輕在髮絲按摩 3 分鐘,再以清水沖洗。

Step 2:鎖護 - 使用免沖洗精華素
用法:塗於半乾的髮絲,然後即可如常造型。

一盒內有4套, 可以用足4星期.
 Step1既深層修護精華乳都係白色既膏狀, 一支15ml, 剛剛好用於一把長頭髮.

但切記不要搽在頭皮上. 
 等待3分鐘就可以過水, 感覺頭駛比使用潤髮乳清爽.
Step 2就可以用免沖洗精華素, 質地跟髮尾油沒有分別, 都是油狀.
按照髮型師既提議, 我只用了約1/5支.

之後就可以吹乾頭髮了. 頭髮有光澤, 不打結, 好順滑. Dove的獨有香味可以留在頭髮上整整一天.

但我感覺頭髮有點重, 有點笠. 不夠爽身.


已整整用了整個系統2星期了, 我還是愛用潤髮乳多於 2 步深層鎖護精華, 因為潤髮乳較2 步深層鎖護精華爽身, 而且洗頭再加潤髮乳已夠滋潤.

反而2 步深層鎖護精華對我來說太笠了. 


2 步深層鎖護精華已剛剛有4月2日發行出售了, 價錢只係$59.9.

找到更多Dove既資料, 可以參考佢地Facebook : https://www.facebook.com/dove?ref=ts

沒有留言:

張貼留言