2012年4月24日 星期二

香橙美白- 韓國 無添加 ELCURE Vitamin-C緊緻美白精華素

今次再來介紹韓國產品呀!! 今次試用既係含有維生素C既美白精華素.
 維生素C係好多美白產品都有, 佢可以美白, 去雀斑, 抗衰老, 增加皮膚對紫外線既抵抗力! ELCURE既維生素C同其他有點不同.
 產品特點
ELCURE Vitamin-C Serum把純維生素以穩定狀態轉換,發揮原本維生素的功能,並以最佳的濃度和酸度讓皮膚吸收。產品在電子陣列中變化的電離組成,用最高技術建立,有效提升皮膚的吸收能力。
另外,以離子導入精華素,以達致雙位吸收的效果。精華素的成份純天然,敏感皮膚也可安心使用。
 無化學合成添加劑
無防腐劑
無人工色素
無增稠劑
無抗靜電劑
無抗氧化劑
用得安全放心呀!
 使用方法:
1.在夜間潔面後使用,然後可使用其他護膚品
2.維生素C屬水溶性,精華素不含油性成份,當精華素被完全吸收後,便可使用其他化妝品
3.適合晚間使用,如日間使用要同時使用防曬產品
而且ELCURE Vitamin-C Serum使用滴管設計, 直接抽出使用, 衛生好多.
 ELCURE Vitamin-C Serum係半透明狀的, 好香既香橙味.

搽上面, 只需要十幾秒就吸收得一乾二淨, 真係超級快, 影相都趕唔切呀!!!

一搽就聞到我鍾意既香橙味, 吸收後皮膚緊緊的, 有收緊作用.

要立即搽上面霜呀, 以免皮膚過乾.

不過反而我鍾意呢個感覺, 因為真係可以FEEL到皮膚真正地吸收了!!
 使用ELCURE Vitamin-C Serum已經2星期了, 皮膚無敏感, 美白暫未見到, 不過皮膚通透左. 同埋吸收其他產品好似快左.

可以上網就訂到啦:

NB LIFE 24 Website
http://www.nblife24.com/shop/step1.php?number=28

價錢 : $359.1/50ml

沒有留言:

張貼留言