2012年4月3日 星期二

自動起泡的潔面mask - Heynature O2面膜潔臉乳Oxygen Brightening Mask Cleanser

起泡既保濕mask我就試過了, 今次試既係做清潔既起泡mask呀!

呢隻起泡mask係韓國出品架.
2004年 Heynature于韓國正式創立, 建立自身的品牌, 推廣韓方,草本和香薰制成的天然護膚品.

Heynature背景:
依據傳統韓方醫學,經韓方美容醫生研究,以最有效的韓方草本處方、集合美容、醫學的專業知識, 於2002年研發出韓方的天然護膚品,產品並供給韓國各大的網上商店.

Heynature產品概念:
使用韓國固有的韓藥草本材料(如有機魚腥草,白茯苓,玉容散等)和西洋的草本植物(Herb)和香薰,努力令使用者得到大自然給肌膚的健康.

今次試用既係活氧面膜潔臉乳 - 含多種不同天然成份製造,具泡沫按摩、深層清潔、角質管理、平衡油脂、毛孔管理集潔面護膚功能於一身。有效潤澤肌膚、活化細胞、減淡皺紋和色斑,使肌膚浄白剔透及改善粗糙受損肌膚,散發活現神采。成分中的牛奶蛋白及茶多酚提取物可有助減退皮膚黑斑善提高細胞的免疫力,促進肌膚的新陳代謝率,令肌膚重現明亮透白,時刻保持最佳狀態,塑造健康水嫩亮白美肌。

使用說明:
1. 使用前臉部與手部需要保持乾爽,並請按壓5-6次並塗於臉部四周。 (10秒後活氣淨化潔膚面膜便會開始形成泡沫。)

2. 利用雙手輕輕按摩質感幼滑柔軟的泡沫約30秒,之後便可用溫水清潔臉部肌膚。
呢張係使用Heynature O2面膜潔臉乳前既相片, 俾你地做個對比~
搽上面, 2-3秒開始已經見到佢起泡啦.

細細到感覺到好多泡泡係皮膚上"爆"開甘, "之之炸炸"好得意.

有點像細力按摩既感覺.

10秒左右就見到以下既泡泡面啦!
之後就可以在泡泡表面開始按摩皮膚. 泡泡就開始散了.
按摩30秒, 再加少少水要按摩一陣, 就可以過水啦!
用完Heynature O2面膜潔臉乳, 皮膚好乾淨, 有光澤, 好清爽, 如保濕度再高d就更好了.

洗完面, 我感覺面頰2邊的泛紅有少少改善, 因為Heynature O2面膜潔臉乳內含有蘆薈成份, 而且仲有牛奶蛋白, 透明質酸, 甘油, 茶多酚提取物, 魚腥草, 菊花成份.

依家Heynature 係係屈臣氏及專櫃有售啦, 價錢只係$98咋!

官網 : http://www.heynature.com/hey/product_1.php?id=338

依家香港既官網仲有免費既試用裝羅添呀!

沒有留言:

張貼留言