2012年6月11日 星期一

健康瘦身新選擇 - 維康纖「南瓜玉米十穀粥」及「紅薏仁十穀粥」

今次介紹樣食得既產品俾大家非基因食材無人工色素無防腐劑就係維康纖既新出品南瓜玉米十穀粥」及紅薏仁十穀粥一盒有8每包足夠一碗既份量.


先睇下南瓜玉米十穀粥」有咩甘好先~
南瓜含有蛋白質、胡蘿蔔素及多種維他命和胺基酸(胡盧巴鹼、腺嘌呤、精氨酸、瓜氨酸、天門冬素、多縮戍糖等)、多種礦物質(鉀、磷、鈣、鐵、鋅、硒等)含碳水化合物卻很少,因此健康有益。

十穀應該包括糙米、黑糯米、小米、小麥、蕎麥、芡實、燕麥、蓮子、麥片和紅薏仁等混合而成據科學分析其成份有一百多種有益人體健康的物質,如維生素B群(B1,B2,B6,B9,B12)、C、A、E、K、D,礦物質(鈣、 鐵鎂、鉀)微量元素(鋅、鉬、錳、鍺)酵素抗氧化物、鮮維素、氨基、生物素具有降血壓降膽固醇清除血栓舒緩神經之功用對便秘、高血壓、皮膚病、闌尾炎、失眠、口角炎效果不亞於醫藥。

多吃十穀米,可預防血管硬化、腦中風、痛風、心肌梗塞、癌症等現代文明病。

只需要把一包倒在碗內加熱水攪拌3分鐘左右就食得啦入面仲見到一粒粒橙色既南瓜肉同埋粟米粒添.
另一隻口味係「紅薏仁十穀粥薏仁即係米可以美白仲有乜野好?
紅薏仁是指沒有去麩皮的薏仁營養價值比白薏仁更高。薏仁富含蛋白質、油脂、維生素B1B2,以及鎂、鋅、鈣、鐵、磷等礦物質可降低血中膽固醇與三酸甘油酯的濃度有助於血糖穩定、刺激腸胃蠕動、促進脂肪代謝。

研究也已經證實紅薏仁具有抗過敏的功效!再加上十穀營養更好更全面.

同樣地只需要把一包倒在碗內加熱水攪拌3分鐘左右就食得入面見到一粒粒既紅薏仁.

兩隻十穀粥都好好味十穀仲有少少咬口甜甜地似代餐多D, 一碗只得2百卡以下仲好飽肚,可以控制食量用佢黎減肥係一個好選擇.

而且加水份量可以自行調節D水可以當稀粥我會當水飲D水可以當粥仔更飽肚.

而且價錢平宜大約$70蚊一盒 (8). 好過食藥去減肥呀耐唔耐仲有減價添架!

維康纖係各大超級市場有售.

Facebook專頁 :

沒有留言:

張貼留言