2012年7月30日 星期一

你找到5D未? - SK-II Facial Treatment Essence 護膚精華 (神仙水)

SK-II既神仙水, 好幾年前已經體驗過, 當年我買SK-II買得瘋狂, 基本上全條LINE我都用過, 不過神仙水及Facial Treatment Mask係我既最愛.

今次有肯第一次參加SK-II既活動, 仲要同100位BLOGGERS一齊去, 好興趣!!!

SK-II今年出左男士用既神仙水, 黑色既瓶子更顯型格.
去到場地, 已經見到大熱皇牌SK-II Facial Treatment Essence 護膚精華及Facial Treatment Mask放曬係檯面.仲有Facial Treatment Clear Lotion爽膚水及Facial Treatment Repair C護膚精華素.

Facial Treatment Repair C護膚精華素可以改善細紋及彈性問題, 我用過, 好WORK架!

MC介紹, 原來SK-II Facial Treatment Essence 護膚精華係一次意外既發現, 係一間釀油廠, 老師傅面上已經好多皺紋了, 但手部仍是幼嫩白滑~

而SK-II Facial Treatment Essence 護膚精華含有超過90%PITERA成份, 可以提升肌膚5大範疇, 包括細滑度, 緊緻度, 光澤度, 抗皺度及白皙度, 簡稱5D.

大會仲搵黎星級化妝師OMIX B介紹Facial Treatment Essence 護膚精華, 時場幫MODEL用神仙水敷眼去浮腫, 敷咀去唇紋, 敷T位去乾, 之後仲可以把神仙水放於手上按摩.
我地仲用水及Facial Treatment Essence 護膚精華黎個即場大比拼!

道具係一片羊皮~

分別用水及Facial Treatment Essence 護膚精華同時滴落羊皮上, 你估邊個吸收得快D?

右上角個滴就係神仙水了! 好明顯吸收得快好多!

大會仲安排左好多美味既小食, 醫我地岩岩放工餓到暈既肚~
大會仲好細心, 安排了一套男士既STARTER KITS俾我地身邊既男士, 我地要靚, 男人都要靚仔襯番我地架麻!
告別了SK-II幾年既我, 今次又要重遇, 先試Facial Treatment Clear Lotion爽膚水, 一個透明水狀質地, 無咩味, 抹後皮膚READY FOR NEXT STEP!
再用神仙水, 一陣酵素的氣味, 久違了!

我最鍾意用神仙水敷最易出油既位置, 敷完之後, 油脂分泌平衡好多架!

依家SK-II仲做買一送一優惠, 只要你係20-30歲之間, 購買一支神仙水, 你就會係生日月份免費收到一支75ML既神仙水, 仲可以揀男裝或女裝添!

Facial Treatment Essence 護膚精華售價:$460/75ml
$870/150ml
$1080/215ml

Facial Treatment Mask 護膚面膜售價:$530/6pcs
$750/10pcs

SK-II Official Website : http://www.sk-ii.com.hk/tc/index.aspx
SK-II Facebook : https://www.facebook.com/SKIIHK

沒有留言:

張貼留言