2012年7月28日 星期六

DIY + 深層潔淨 + 美白 - NTP多功能修復酵素面膜粉

我既鼻鼻一向都係毛孔及黑頭既重災區特別係夏天汗油特別多又成日出街會更易令污垢積聚要深層清潔我今次找到一個好幫手佢可以配合你平時用開既MASK, 或者單單使用爽膚水就可以使用, DIY一個CLEANSING MASK!

我既好幫手就係NTP多功能修復酵素面膜粉啦!
NTP多功能修復酵素面膜粉產品簡介
天然植物酵素 – 木瓜酵素是日本美容界之重大發現,能深層清潔毛孔內的污垢,有效改善黑頭、粉刺及早期形成的暗瘡。它含蛋白酶配合水性維他命C衍生物,能使肌膚迅速嫩白及擊退黑斑、黑印,即時感覺肌膚白滑乾淨,更有效地吸收護膚品。使用35次後,毛孔漸覺細緻,污垢盡除,黑頭、粉刺、暗瘡明顯消失,斑印明顯減褪肌膚呈現緊緻白滑。混合不同的產品一起使用,更可獲得意外驚喜!

建議調配組合
A.
嫩滑滋潤修護:混合原味低乳酪含維他命AB, 有效去皺、去角質及滋潤美白作用。
B.
淨白排毒除班,黑印和暗瘡:混合美白化粧水或去角質精華液,因這類產品一般含植物脂肪酸,混合後可加強效能。
C.
白滑去皺緊緻V形面:混合緊緻精華液或緊緻化粧水,當中一般含水溶膠原蛋白及天然植物收斂精華。

使用方法:
晚上潔膚後,約以一比一分量放於美容小碗內攪至均勻,用面膜掃全面搽勻,避開眼週,約1015分鐘後用美容海綿濕透清水潔淨後,塗上日常補養品。(建議每星期使用23)注意:本產品必須配合水質狀態混合一起效果最理想)完成後塗上保濕精華,效果尤如嬰兒般嫩滑膚質!

我就試了2種唔同既DIY方法啦~

第一次我用了保濕GEL MASK去配合NTP多功能修復酵素面膜粉面膜粉瓶內已付有小匙只需要用2小匙再加入GEL MASK攪拌就可以直接敷在面上.
20分鐘左右就可以過水沖洗用後皮膚好軟滑皮膚通透白淨保濕度幾好我的鼻鼻重災區的毛孔黑頭清曬成個鼻鼻都白左乾淨左.
2我轉左用美白爽膚水去配合NTP多功能修復酵素面膜粉2匙面膜粉加入差唔多15ML既美白爽膚水攪拌後放入一張壓縮面膜紙等面膜紙完全吸收後就可以敷上面.
今次敷上面後過了一陣會拮既感覺我估係面膜粉做緊功夫過了15分鐘就去過水, 2邊面既皮膚帶有光澤淨白不太明顯但我覺得有一點點乾但之前搽上精華素就十分吸收一下子就索曬.
我覺得NTP多功能修復酵素面膜粉配合保濕GEL MASK既效果係最好而且可以高度保濕+潔淨我更鍾意面膜粉可以自己DIY, 可以配手頭上既MASK又得爽膚水又得令自己手上既SKINCARE多了一個ADD IN既功能.
NTP多功能修復酵素面膜粉係雅施化妝品中心可以買到原價$420/140g, 現特價$280!

雅施化妝品中心Official Website : http://www.aster.com.hk/index.php?lang=2
雅施化妝品中心Facebook : https://www.facebook.com/aster.cosmetic

沒有留言:

張貼留言