2012年7月7日 星期六

PHYRIS 美白之旅 - Phyris Profine White Party with Phyris Whitening Triple Effect 亮肌乳液及面膜

一個3號風球的晚上, 舉行了Phyris的Profine White Party, 介紹了一系列的新美白產品, 差唔多成100位Blogger一齊參加, 有野飲, 有野食, 仲有"白雪公主"選舉!
雖然場地設計及run down有點美中不足, 不過產品好用才是最緊要, 用過Phyris既產品, 你就會知道你揀岩了!
今年Phyris推出了Profine亮肌系列, 白晢, 均勻, 晶瑩剔透膚色, 垂手可得!

先介紹其中的2個產品, 就係Whitening Triple Effect 亮肌乳液 及 Brightening Total Result Mask 亮肌面膜.

Whitening Triple Effect 亮肌乳液不含油份, 含三重瞬白複合配方, 可三重截撃黑色素形成及積聚, 阻截黑色素形成, 抑制黑色素傳遞及散佈, 最後阻止黑色素積聚形成色斑, 由根源著手減少惱人色斑.

同時, 產品配方加入高科技修護成分, 可加強肌膚表面防禦功能.

PUMP裝方便易用, PUMP出來是GEL狀的, 質地好輕身, 超易推, 一推就被皮膚好快吸收曬, 皮膚好溝, 十分清爽!!
微香, 香味舒服, 我真係超鍾意佢既吸收度及清爽度, 大愛!!!!

要白, 就要加強護理, 第2個產品係Brightening Total Result Mask 亮肌面膜.
具針對性深層美白淡斑功效, 有效阻截黑色素形成, 淡化色斑並均勻膚色. 此外, 更能深層保濕, 剌激骨膠原蛋白增生, 提升皮膚緊緻度, 減淡幼紋及皺紋. 加強肌膚防禦系統, 促進肌膚活躍再生功能, 令肌膚結構回復健康, 膚色平衡有光澤.

同樣是白色的GEL狀質地, 搽勻後敷15-20分鐘, 用後皮膚好有光澤, 保濕度好高, 我1星期用2次, 膚色平均左!!

TOTAL 2個產品用了2星期有多了, 膚色平均左, 色斑好似有DD淺左, 但我最愛是PHYRIS既質地, 快吸收, 清爽不乾燥才是最重要!

全線美康MEKA有售.
TEL : 27748333
大家可以係呢到知道更多Phyris既資訊架: http://www.facebook.com/Phyris.HongKong

沒有留言:

張貼留言