2012年8月9日 星期四

3日真係見效, 掉髮明顯減少 - DOVE 髮源強韌防掉髮系列

老公因為工作壓力已經明顯甩多左頭髮及髮線上移我識得買護髮用品俾佢用成個PACKAGE3千蚊都只係得2SERUM/LOTION而一向以為自己頭髮好健康近日老公都話我甩好多頭髮唔通到我工作壓力大到我甩頭髮都唔知 =.=

近日知道Dove出左防掉髮系列有洗髮乳及護髮素等我用Dove3千蚊既護髮用品抗衡下先!
Dove最新推出的髮源強韌防掉髮系列,蘊含嶄新成份Trichazole Actives「髮源強韌因子」,能滋養髮根至髮尖,鞏固每根髮絲,補充足夠的蛋白質,維持秀髮健康。

只要連續使用三次,更有效減少99%掉髮,經測試証實,Trichazole Actives成份能減少髮絲與頭皮之間的蛋白質流失,達至強韌防掉髮效果。
洗髮乳都是Dove一向使用的奶白色加水後十分容易起泡好似我甘長頭髮都只需要一元硬幣份量已足夠過水時明顯覺得頭髮好滑完全唔會打結.

再便用潤髮乳是個帶微黃的膏狀質地比以前Dove潤髮乳改良了不再時水狀搽勻在頭髮上過水即可.

洗乾淨後梳頭時已明顯覺得頭髮好滑少了打結就在吹頭時做個掉髮大比拼!
以上3張相片最上一張是未使用DOVE 髮源強韌防掉髮系列時影的.

中間一張是使用DOVE 髮源強韌防掉髮系列的第2.

最下一張是使用DOVE 髮源強韌防掉髮系列的第3.

效果好明顯啦仲唔快D去入貨!

髮源強韌防掉髮洗髮乳
HK$35.9 / 350ml
HK$59.9 / 700ml

髮源強韌防掉髮潤髮乳
HK$35.9 / 350ml
HK$59.9 / 700ml

銷售點:各大萬寧、屈臣氏、惠康、百佳、莎莎、卓悅及指定藥房有售
查詢熱線: 2892 3110

依家係FACEBOOK仲有得免費索取試用裝添!

沒有留言:

張貼留言