2012年8月31日 星期五

正, 靚, 正- 初試Sasatinnie Graffiti爆裂甲油 及 護甲系列

我一向都有留意Sasatinnie既指甲油因為佢永遠都放係Sasa既門口位置第一個吸引係價錢2個吸引係好多色揀3個吸引係Sasatinnie其中一個系列既樽係心形架!!

今次參加了SasaBlogger Event介紹了今年新出既護甲油系列及新出的Graffiti裂甲油新色(4).


Sasatinnie出既Graffiti裂甲油已經多達十幾隻色今年新出既顏色包括有天藍色啡紅閃粉粉紅色及粉綠色粉色系是夏天必有的選擇而啡紅就走型格路線.
Sasatinnie亦同時推出全新多款護甲油、MatteGel Top Coat, 包括有強化硬甲油牛奶蛋白護甲油修護補水護甲油去黃水晶亮麗護甲油美甲同時護甲; 更有一支GEL TOP面油及一支MATTE TOP面油你要令又得啞色都得款色百變.
回家試用的有一支淺粉紅色心形甲油一支啡紅閃粉Graffiti裂甲油一支GEL TOP COAT及一支普通光油淺粉紅色心形甲油先做底色再在上面搽上2Graffiti裂甲油等一陣已見慢慢裂開待乾後再在上面加上GEL TOP COAT, 真係好似GEL甲一樣好令幾厚身.

心形甲油我本身都用開細細支用黎做擺設又得掃頭又好搽不過第一次試用Graffiti裂甲油感覺麻麻因為甲油質地係超快乾2次成支甲油已經好杰搽到一PAT PAT. GEL TOP COAT就好好搽搽左真係好令仲好快乾添!
Sasatinnie既甲油曾得到<<選擇>>月刊測試結果顯示Sasatinnie甲油品質良好不含有害物質排名更在10跟不少國際著名品牌齊名!

D買多幾支返屋企襯色改改個LOOK~

Sasatinnie心形甲油 $15/2
Gel Top Coat 及 Graffiti裂甲油 $48/

沒有留言:

張貼留言