2012年10月21日 星期日

我要有周慧敏的健康體態 – elyze Body Youth「身體年輕」整合系統療程

每個女仔都總想有完美的體態D肥肉都要BYE BYE, 但一年過30, 身體既身陳代謝減慢或者返工成日坐都好易令到身體既脂肪慢慢積聚長時間唔理佢真係會好大年事架除左影響左體態仲會影響健康好多心血管疾病都係因為脂肪而引起的.

近日經常見到周慧敏既廣告佢既身型真係超fit, 簡直係20歲既Body Shape!

Elyze已經係香港成立了7年了一直都係從體態方面著手今年elyze全新推出了Body Youth「身體年輕」整合系統療程作出3大指標分別係血糖指標肌脂指標及腰臀指標黎做基準.

血糖指標係檢查血入面既糖化紅色素如果水平正常的話會有助胰島素分泌幫助減少脂肪積聚.

肌脂指標係指肌肉及脂肪既百份比因為過少肌肉又過多脂肪會令陳代謝減慢.

腰臀指標係指年紀愈大脂肪會愈易積聚係腰腹位形身啤梨或蘋果身形即係中央肥胖!
Elyze Body Youth「身體年輕」整合系統療程「由內」「而外」地令身體既脂肪分解及減少.「由內」淨化腸道及肝臟的排毒功能提升自我排脂能力「而外」消減脂肪細胞量高達25%.
 
今次我黎到位於旺角市中心的郎豪坊33樓既elyze, 環境十分簡潔飽覽整個旺角市區景色再有一杯自選既飲品係到坐一陣都真係好舒服~
每個第一次黎到elyze都要填一份身體狀況表及將你想改善既地方先提出黎我就想減一直困擾的既肚腩胃腩 及背部既脂肪.
跟住治療師先幫我量度下全身既肌脂分佈比例只需要踏上一部微電流機就可以把你全身既脂肪分佈完整甘記錄最嚇人的數字就係我要減5.3KG, 即係12磅既純脂肪先叫健康一聽到真係要講聲oh my god!!

跟住我就去見下營養師先篤手指抽少少血, CHECK下血糖既水平結果我既血糖指數係5, 係正常既水平~
我既重脂肪部位都係肚腩及胃腩Elyze7部不同既儀器機去針對不同既需要今次我就試左Smoothshapes緊緻曲線激光療程”RF專刮射頻-活化循環療程”.

2部機都係熱熱地既一部機係令脂肪細胞內既80-90%脂肪酸溶解令脂肪細胞縮細重組脂肪排列可以改善曲線而另一部機係可以以熱力去提升循環效率同時緊緻去紋主要係做下半身位既. 2部機都有熱力加埋治療師既按摩推動整個過程都好舒服做完整個療程後脂肪層真係好似打散左甘摸落好軟我相信加上自己既運動一定會減得好快!

P.S. 因為保密理由, 部機唔俾得你地睇 :P
回想係一年前我參加了另一個減肚腩既療程只係做運動加上營養師既指導13X既磅數減到103個肚腩都係凸左出黎深深明白到有D部位真係做運動都解決唔到今次認識到elyze,才知道真係要用機先可以做到完美既效果.

Elyze除左要你一個靚曲線仲整理埋體內功能把毒素分解完全係一個完美既改善program, 我已經心郁郁準備參加了你呢?


依家只需要去以下website登記即可以參與指標分析及Smoothshapes緊緻曲線激光療程各一次,認真地知道身體需要乜野先慢慢決定參加與否.


Elyze Official Website : http://www.elyze.com.hk/index.php

沒有留言:

張貼留言