2012年10月28日 星期日

愛上了你的做型, 你的香味 - Katy Perry Purr Parfum貓貓女士香水

所有身邊既朋友同家人都知我一見到動物就會發狂因為我自小已經好鍾意動物係街見到喵喵狗狗我會眼定定企定定分分鐘去玩一陣先捨得走

早係Lady Gaga之前美國已經有創作女歌手Katy Perry以自己既名字出左香水Katy Perry是愛貓人士堅持瓶身設計一定要是她最愛的貓。

香水名稱取與「Perfect 完美」與 Perfume 香水」 的諧音結合起來就是 Purr-fect  Purr這個字也是當貓在很滿足時所發出的貓語。
PurrKaty Perry第一支推出既香水早於2010年已推出優雅貓型瓶身鑽石貓眼到心型項鍊和奢華的神祕薰衣草紫色調充分傳達Katy Perry本人貓一般的性格調皮叛逆可愛卻又優雅。
依家就可以係莎莎搵到呢支可愛貓貓香水它的BLING BLING眼有著迷人的眼神打開頭部的樽蓋香甜像雪呢拿味是一隻很香甜的香水.

前味:桃花蜜、綠竹、蘋果
中味:茉莉花、粉紅小蒼蘭、保加利亞玫瑰
後味:香草蘭、白琥珀、乳檀木

出街前噴一噴香香甜甜放係屋企用黎做擺設又得一舉兩得!

記得去莎莎搵下佢既影子呀!


Katy Perry Purr Parfum貓貓女士香水30ml $296, 50ml $396


香港莎莎化妝品官方網站http://www.sasa.com/SasaWeb/tch/sasa/home.jsp

沒有留言:

張貼留言