2012年11月4日 星期日

對骨骼好D, 行路都快D - RIPPLE瑞一寶羊奶粉全新「鈣 1000」配方

細個已經知道要飲多D因為身體會健康D, 骨頭都既鈣都多D, 特別是女仔BB時會流失好多鈣質好容易出現骨質疏鬆既問題。

愈早吸收充份既鈣質愈好因為身體是在30歲前吸收得最好可以做儲蓄30歲後既吸收量會減少好多

要有足夠既鈣質吸收,, 唔一定只飲牛奶今次介紹下RIPPLE瑞一寶羊奶粉依家新出左全新「鈣1000」配方 100 克奶粉便含有 1047 毫克天然鈣質,並加入維他命AB1B2 等成分對身體更多益處!
有部份人既腸胃會對牛奶產生敏感但係羊奶就唔同適宜對牛奶或豆奶過敏的成人及1歲以上成長中的兒童飲用


羊奶中含有的活性因子──上皮細胞生長因子(EGF有益上皮細胞的生長對身體較敏感或較弱的人特別有幫助。再者羊奶脂肪酸的結構也和牛奶不一樣有研究指出羊奶的脂肪球細胞較牛奶細小約只有牛奶的三分之一且脂肪酸含有較多的中鏈脂肪酸因此羊奶比牛奶更容易消化吸收。長時間喝羊奶更對氣管的保護有很大幫助對於有過敏性體質的人羊奶更是不錯的選擇。
RIPPLE瑞一寶羊奶粉以錫紙密封再以鐵蓋蓋住罐內已經附在膠匙方便控制份量。

羊奶粉的粉末比普通奶粉更幼細及輕身顏色仲好雪白打開蓋已有一陣陣羊羶味!

建議食法是用3茶匙(25)放落水杯內150毫克溫水然後用匙羹拌至溶解於水中。
攪拌後羊奶的口感十分幼滑羊奶帶有少少羶味我建議把羊奶粉混合其他有味的飲品中好似咖啡柯華田好合克等等以遮蓋羶味。

羊奶粉係冬天飲用會更好呀因為羊奶有暖身既作用虛寒體質都一樣岩飲架!

而且羊奶比牛奶既養份好多好睇上面個表就知了你識揀啦!


RIPPLE瑞一寶羊奶粉900  $399.00
於萬寧獨家發售

沒有留言:

張貼留言