2012年11月15日 星期四

抗皺保濕產品全面睇 - SOFINA秋冬美肌工作坊體驗分享

冬天最重要既任務就係要補水唔夠足夠既水份你想改善所有問題都無得傾!

今次試試Sofina抗皺+滋潤全套系列TONER開始照顧一整日的需要皮膚係冬天依然可以飲飽水仲去埋紋仲易左上妝簡直係PERFECT!


Sofina是日本牌子雖然包裝全部都係日文不過有圖片解釋輕易就知道需要用的份量使用時間及年級等等既資料好貼心.
洗面後最先使用的是Sofina 精華活膚露透明的質地用黎整濕化妝棉後可以當MASK使用拍上皮膚後好快吸收吸收後皮膚乾爽保濕度唔錯用黎做打底唔錯.

跟住就用近期主打既Sofina皇牌產品 - Enriched wrinkle essence 高濃度W雙效抗皺精華粉紅色的牙膏裝配金色的瓶蓋
 
Enriched wrinkle essence 高濃度W雙效抗皺精華特別為缺乏彈力的肌膚研製 - 「高濃度W抗皺精華配方(大米精華肽 生薑精華), 並輸送到角質層的最深處並使之發揮功效。〈SOFINA獨有的誘導滲透科技〉, 用滋潤填滿每一個角質細胞賦予仿如彈簧般富有彈力的緊緻感。

新加入大米精華能全方位解決所有面部、眼部及頸部的幼紋、皺紋及鬆弛問題。柔軟薄膜技術將肌膚表面包裹住即時撫平肌膚有效防止水分流失, 12小時持久滋潤防止日間乾燥引起的乾紋及皺紋。濃厚啫哩質地塗抹瞬間便能迅速融入肌膚帶有淡淡的鮮花芳香。

半透明啫哩質地有一點點厚身的感覺算易推最安心既係眼部都搽得一支可以用於全面搽勻後最好以掌心的溫度按在面頰及眼部幫助吸收.

可以重點再搽在眼肚及虎紋位加快功效!

精華吸收後不是爽身的那種不過不太黏笠保濕度好高皮膚緊緻度亦有所提升.

精華後早上要搽上UV cut emulsion 高濃度精華防曬乳液佢有SPF30 PA+++既防曬度質地帶液體狀好薄身及好易推搽上面後十分輕薄好似無搽一樣但有足夠保護度無付荷既感覺!
在晚上使用Enriched emulsion高濃度精華乳液來代替防曬乳液高濃度精華乳液可長時間為肌膚注入源源不絕的水分讓肌膚整晚持續滋潤的「持續型細胞間脂質配方」。含有生薑精華、柚子精華、尤加利精華媲美精華液般的抗老化滋潤成分使因乾燥而形成的幼紋變得不明顯。

乳液狀的質地好幼滑搽上後是好RICH的水潤的感覺十分足夠的保濕度2朝起身皮膚不乾燥不會過份出油而油淋淋不愧為日本最佳點評的乳液產品只要一支就足夠晚間既保護啦!

而且我仲會搽埋肩頸以晚上充份的時間提供最多的保護.
Sofina近期仲有一樣皇牌主打既產品就係Wrinkle sheet pack 重點提升抗皺眼膜透過獨特黏貼質地產生「密封效應」只需15分鐘,即時平復眼尾、眼下皺紋、 眼袋及嘴角的笑紋提升肌膚的緊緻彈性令粉底能緊貼在眼部及嘴角周圍的肌膚。

含尤加利精華:提高滋潤度及防禦力保持表皮的彈力預防乾紋的形成。
而柚子精華:促進血液循環、減淡黑眼圈去皺+保濕+減黑眼圈可以一TAKE!

EYE MASK一邊是啫哩狀的從透明膠紙取起就可以同於眼下可以緊緊的貼在皮膚上不會走位,係屋企行黎行去都絕無問題最好係先使用高濃度W雙效抗皺精華再貼上效果更好.

一次已經可以見到效果眼紋一次減淺黑眼圈一次即有所改善!
做曬所有護膚程序梗係要搽番粉底修飾下皮膚梗係要使用Sofina最新推出既Moisture Coat Base修護保濕精華底霜含有SPF15 PA++, MOUSSE狀的質地搽上面後變得非常平滑上粉時完全唔卡粉而且保濕度仲唔錯再搽埋碎粉就出得街啦整個妝容都好滑遮蓋了細紋等問題. 
講左甘多等我整理下幾個Sofina皇牌產品既整體評分先~

以★ 作評分,5顆★為滿分,代表最滿意

SOFINA beauté高濃度精華乳液Enriched Emulsion
1     滋潤度 ★★★★
2     滲透度 ★★★★
3     乾紋淡化度 ★★★
4     保濕度 ★★★★

 SOFINA beauté高濃度W雙效抗皺精華素enriched wrinkle essence
1     滋潤度 ★★★★★
2     滲透度 ★★★
3     乾紋淡化度 ★★★★
4     保濕度 ★★★★★

 SOFINA beauté重點提升抗皺眼膜wrinkle sheet pack
1     滋潤度 ★★★★
2     翌日/稍後上妝貼服度 ★★★
3     乾紋淡化度 ★★★
4     保濕度 ★★★★


Sogo及一田快將有減價大家快D去望下啦!

Sofina Official Website: http://web.sofina.com/hk/

沒有留言:

張貼留言