2012年11月1日 星期四

陪我戰鬥的精神伙伴 - Nescafe Premium White Coffee 雀巢極品白咖啡

每天返到公司第一件事就係去洗乾淨隻杯沖一杯香滑咖啡黎迎接整日忙碌既工作一杯咖啡唔單止令我提神同時亦是一種享受的表現!

咖啡唔建議飲得多一天最多1-2杯就不會對身體有害凡事都要重質不重量咖啡中有好多好好既成份因為咖啡中含有蛋白質、醣類、脂肪、水、纖維、維生素B2、菸 鹼酸及礦物質鉀等營養成分。此外咖啡還含有咖啡因、單寧、亞油酸、生物鹼等有益人體健康的成分。其中咖啡因的含量比茶葉高出二至三倍讓人精神振奮的物質。


點解飲咖啡都係一種享受的表現因為係沖泡的過程中以用其香味去享受悠閒、 輕鬆的氣氛更可以讓人放鬆心情紓解壓力達到消除疲勞的作用。
今次我介紹既係陪了我一段時間既Nescafe White Coffee 雀巢極品白咖啡我已經飲用大約半年了今次好開心PR送來一個禮盒內有一SET咖啡有糖及無糖的雀巢雀巢極品白咖啡及一套讓我DIY的貼紙!
我已經急不及待DIY我的咖啡杯了簡單的一個笑臉來迎接一杯咖啡一個早上!

唔講你可能唔知雀巢咖啡出產咖啡已超過70最新研發既咖啡產品就係極品白咖啡專利的低溫萃取技術把馥郁香濃100%純正咖啡配搭幼滑濃郁的牛奶咖啡演譯淋漓盡致!

而且推出2款口味有糖及無糖系列適合不同口味人士需要特別係我最鍾意無糖系列可以減少糖份吸收多個籍口KEEP FIT!

一包沖一杯先把一包咖啡粉倒入杯內再加入大約以180毫升既熱水攪拌後即可享用.

一邊攪你會發現會有好似LATTE既泡泡顏色較普通咖啡白一點聞落有帶一點點甜甜的牛奶朱古力味.

雀巢極品白咖啡口感幼滑D都唔帶少少炭味及甘香的餘香

喜愛咖啡的你D試下雀巢極品白咖啡!


Nescafe Official Website: http://www.nestle.com.hk/

沒有留言:

張貼留言