2012年12月4日 星期二

快速吸收助你去紋 - Boots Protect & Perfect Intense Serum

接近中年女人既皮膚係最易表露年齡既秘密, BOOTS NO7 Protect & Perfect Intense Serum幾年前已經風摩一時成為英國人爭相購買的貨品因為佢既成份驗証出比美幾千元的產品今次BOOTS終於回流到港可以輕易買到!
Boots No7 Protect & Perfect Intense Serum質地豐腴含抗老化成分及幫助皮膚原纖蛋白含量增加針對成熟肌膚的較深的細紋及皺紋達到去皺減紋的功效成份包括有紫花苜蓿及落葉松萃取精華.
包裝係針孔的TUBE SIZE, 易於控制份量精華的質地是乳白色的乳液狀只有輕微香味十分容易推開一推開就讓皮膚快速吸收只需1秒就吸收曬皮膚即時像絲一樣的幼滑十分清爽所有搽多D都唔會覺可能整支產品會用得好快!

再搽上面霜都沒有負擔感細紋有一點點改善但我最愛都係佢既TEXTURE, 真係吸得好快又滑而且精華素絕對唔貴只賣$299/30ML, 真係好抵用!


沒有留言:

張貼留言