2012年12月16日 星期日

轉季抗敏好幫手 - La Roche-Posay TOLERIANE Ultra 抗敏全效修護面霜

平時係秋冬天氣氣溫同環境既改善都會令我既皮膚變得又紅又痕又痛有時更嚴重時就會甩皮添一到呢D季節我就會改用特別抗敏感既SKINCARE, 為皮膚做好防護.

La Roche-PosayTOLERIANE抗敏舒緩系列是遵行無添加簡約成份宗旨降低引致過敏可能為極敏感或過敏性肌膚即時舒緩肌膚持久舒適而且不含香料、防腐劑及酒精舒緩滋養受損或刺激皮膚.
成份仲好安全包括有:
 活性成份:活性聚合胜肽抗發炎作用,有效舒緩改善皮膚敏感症狀
 滋潤、柔滑皮膚同時修復皮膚自然屏障功能,防止敏感惡化
 LA ROCHE-POSAY溫泉水,具舒緩及抗自由基功效
 無添加簡約配方,排除所有潛在的刺激或導致過敏的物質:不含防腐劑/Paraben/香料/酒精/色素/羊毛脂

而且在包裝上也用過心思便用真空密封泵裝以免污染透明的膠瓶可以見到入面仲有個膠袋,CREAM裝好.
抗敏全效修護面霜每日早晚使用塗於面部及頸部眼部都可以使用!

我既2邊一面皮膚較薄好易就泛紅係用La Roche-Posay TOLERIANE Ultra 抗敏全效修護面霜之前一直都係紅紅地的有時頭髮的磨擦會更紅按摩後仲紅得緊要.

La Roche-Posay TOLERIANE Ultra 抗敏全效修護面霜PUMP裝的大約PUMP3下就可以足夠全面及頸部使用白色的CREAM無香味的. CREAM的質地順滑好易推開吸收都幾快唔係好黏笠,感覺幾舒服.

我鍾意用於早上因為都幾薄身上妝後唔會有負擔做日霜的保濕度足夠.

但晚間我覺得保濕度就不足我覺得要先用保濕精華打底.

使用了個多星期左右2邊面泛紅一撻撻的地方已見好轉了!!!

試用中還送了TOLERIANE抗敏舒緩潔面孔 50ml 溫泉舒緩噴霧 50ml整個系列一齊用效果應該更好~


La Roche-Posay Official Website: http://www.cn.laroche-posay.hk

沒有留言:

張貼留言