2013年4月17日 星期三

泡泡潔面迎夏日 - Bioré碧柔水嫩彈滑洗面泡沫

天氣又濕又熱仲不時落雨有時就出太陽皮膚的水油調節都亂曬近呢2個星期我就成日油光滿面特別係T剛好收到Bioré碧柔的試用真係岩曬我油頭粉面的急切需要.

要控制油脂先要把皮膚徹底的洗淨Bioré係今個夏天就全新推出了碧柔「洗面泡沫」系列一套3照顧不同肌膚既需要包括了水嫩彈滑洗面泡沫滋潤亮澤洗面泡沫  暗瘡護理控油洗面泡沫.
今次我試用既係水嫩彈滑洗面泡沫功效係:
- 膠原蛋白成份提升肌膚彈性保持肌膚嫩滑飽滿
- 使用日本淨肌鎖水技術溫和潔淨同時保濕

- 深層潔淨: 100微米泡泡深入毛孔徹底去除污垢
PUMP已經足夠大半塊面使用, 2 PUMP已足夠乾手乾面用都得泡泡的TEXTURE好厚身亦好細滑隔住泡泡慢慢幫皮膚按摩清潔不用直接在皮膚上捽減少拉扯皮膚對皮膚更好!
我會再把手沾濕少少再按摩多幾下才過水皮膚的水潤度十分適中又唔乾又不會過笠可見皮膚又白又滑又軟潔淨力亦好好十分適合夏天及懶人用呀! (唔駛自己再整到肥泡 :P)


碧柔「洗面泡沫」系列於各大個人護理店及超級市場有售

Bioré Official Website: http://www.kao.com/hk/biore/index.html

沒有留言:

張貼留言