2013年4月24日 星期三

清爽防曬霜之選 - Za TRUE WHITE DAY PROTECTOR SPF26 PA++ 真美白隔離乳霜

今個夏季開始黎啦太陽伯伯終於在寫文當天出來了中午LUNCH HOUR曬得眼也睬不開還令我狂流眼水.


眼仔頂唔順皮膚同樣頂唔順今次試用了一支不錯的防曬霜就係新出既Za TRUE WHITE DAY PROTECTOR SPF26 PA++ 真美白隔離乳霜.
其成份有礦物 (鎂、鈣)、維他命 E、物理性防曬成分 (二氧化鈦), SPF26 PA++, 剛好足夠不需要經常外出的OL/學生使用足夠阻隔紫外線(AB)蘊含礦物成分可提升肌膚抵抗力抗衡紫外線的侵害;維他命C可阻斷新黑色素形成減淡色斑及暗瘡印而維他命E則具強效抗氧化功能抑制粉刺形成其珍珠光亮粒子能自然修飾毛孔明亮膚色消除肌膚暗沉;高乳化技術,鎖住保濕成分清爽不油膩。
早上在最尾搽上Za真美白隔離乳霜白色的乳霜望落都幾厚身不過一搽上面搽勻後等一陣,驚見由厚身的感覺突然變成了十分清爽而且皮膚滑身, 有健康既光澤!!! 皮膚帶少少亮白好似搽左BB CREAM整體感覺好似望落精神左!

最喜愛佢既感覺清爽又唔乾喎亦可以當化妝底霜使用直到中午只見鼻鼻有少少油光印一印就可以再KEEP到收工.

推介俾各位唔駛經常見太陽既朋友仔價錢非常大眾化, $89 / 35g!


於指定屈臣氏、莎莎、千色Citistore同時發售。

沒有留言:

張貼留言