2013年4月30日 星期二

水潤防曬, 戶外旅行之選 - Bioré碧柔長效輕透防曬乳液UV Perfect Milk SPF50+/ PA+++

夏天好多朋友都會去曬下太平玩下水上活動或者行山踏單車等等去享受陽光呢個時間就必須要使用特別既防曬用品要防水防油亦要有足夠的SPF值去阻隔紫外線.

今次我試用左一支滿足到以上要求既防曬用品就係Bioré碧柔長效輕透防曬乳液UV Perfect Milk SPF50+/ PA+++.
Bioré碧柔長效輕透防曬乳液UV Perfect Milk SPF50+/ PA+++既簡介:
-   SPF50+高防曬系數及PA+++, 可以有效阻隔UVA/UVB. SPF50+
-   確實隔離UV-B刺激角質代謝速度與水分流失,避免肌膚曬紅、曬傷。
-   PA+++阻擋UV-A所引發肌膚老化變黑反應,維持原有彈性張力。
-   日本全新輕透UV隔離粉(ZnO), 透明不泛白能均勻分佈於肌膚表面加強隔離紫外線提升防禦效果
-   Sofcare-STG技術的長效透薄質感令肌膚清爽柔滑不黏膩
-   獨有防水耐汗功效,專為長時間的戶外活動及水上活動而設防曬效果持久
-   適合面部及全身使用
Bioré碧柔長效輕透防曬乳都係一貫既白色浮液比較水狀的沒有什麼香味使用前一定要把瓶子搖勻因為質地較稀一搽上面已經慢慢的流下來我面上的份量已足夠1.5張臉用了.

推開時感覺到質地好柔滑推多幾下都唔會起粒粒或白粉十分輕易就可以搽勻感覺好水潤,感覺好保濕既D都唔係笠既感覺皮膚帶有光澤亦覺得有一丁點白左.

皮膚去到中午都無泛油喎估唔到佢既保濕度極佳!! 夏天我一定帶埋佢去沙灘曬太陽!!!

我見到係百貨公司只售$71.9, 40ML SIZE, 好抵用呀!!


沒有留言:

張貼留言