2013年5月20日 星期一

夏日防敏, 狐狸Bye Bye – 全新Dove 乾爽低敏感止汗系列

夏天我最怕就係出汗因為怕有體臭影響儀態就算生得幾好樣都好一俾人聞到你有狐狸一定大打節扣!

今年Dove全新推出為敏感肌膚類型而設的乾爽低敏感止汗系列為敏感肌膚提供細心呵護既保障純淨、溫和、無添加的止汗新體驗!
Dove推出全新乾爽低敏感止汗系列,是市面上第一款無添加的女性止汗產品,無香料、無色素、無酒精及無Parabens等化學物,為敏感性肌膚提供純淨、溫和及無添加的48小時止汗保護,令肌膚長時間乾爽舒服;產品蘊含1/4潤膚乳,止汗同時滋潤腋下肌膚,令其細緻柔滑。


乾爽低敏感止汗系列包括2個產品乾爽低敏感止汗噴霧及乾爽低敏感止汗走珠香體露方便不同需要既朋友選擇.
乾爽低敏感止汗走珠香體露係一貫ROLL-ON既設計真係沒有香味呀搽上腋下幾層較厚身後,會有一些白色乳液的堆積不過穿起衣服後不會發現的我本身就喜歡塗多一點因為人比較大汗有位置棄漏就麻煩了.

而乾爽低敏感止汗噴霧一樣是無香味的噴多一點可以見到一層白色粉碎小心在第一次使用時會有雪花噴出來要先噴一噴做測試呀不過用噴霧裝的可以更加均勻更方便及乾淨.

雖然有2種不同的包裝不過在塗抹/噴後的皮膚都十分清爽絕不會有笠痴痴的感覺因為佢乾得快亦唔會感到乾燥最愛就係佢完全無香味不似其他品牌把我整個人都香起來比我噴香水還嚴重的.

我試過用上Dove再去跑步出汗問題等到解決而狐狸當然絕跡係我身上!!



Dove乾爽低敏感止汗噴霧  150ML  HKD $33.9
Dove乾爽低敏感止汗走珠香體露40ML  HKD $31.9

萬寧、屈臣氏、百住超級市場、惠康超級市場、莎莎及卓悅發售。

沒有留言:

張貼留言