2013年5月27日 星期一

去頭皮既新選擇 - Clear Complete Care 女士去屑洗髮系列

近日被小S的廣告吸引到我既目光佢既其中一個廣告就係代言Clear去屑洗頭水再來Clear亦有找來世界級球球壇明星C朗代言S代言女士去屑洗髮水, C朗就代言男士去屑洗髮水.


原來Clear已經早係台灣/美國等地發售首次引入黎香港據品牌透露, Clear比另一隻H字頭既去屑品牌更有效而且研究話唔好以為要見到頭皮先叫有皮屑原來2個女士就有一個有皮屑問題架!
Clear既洗頭水除左分開男女配方每個配方仲有3個不同FORMULA, 適當不同髮質.

今次我試用了女士多效水護型洗頭水含有維他命礦物質令頭髮保濕水潤呵護頭皮健康岩曬我較乾既髮質使用.
女士多效水護型洗頭水係白色既乳液狀洗頭水只有微香十分容易起泡我會多按摩頭皮一陣以便頭皮吸收養份過水時覺得頭髮有一丁點乾如果係乾性髮質我建議之後要使用護髮素或HAIR MASK.

洗完頭印乾D頭髮水潤度都OK, 不是清爽的類型吹頭後頭髮的貼服度幾好唔會乾到飛起曬頭皮感覺舒服因為本身無皮屑問題所以未能見到效果.

如果有頭皮問題可以多個選擇去試下CLEAR!

屈臣氏賣緊$74.9/大支, $47.9/細支400ML

沒有留言:

張貼留言