2013年5月19日 星期日

剃刀以外的選擇 - Veet Suprem' Essence Body Curv 無刀片脱毛乳霜 (腋下專用裝)

對女士黎講除左頭髮眼睫毛及眉毛之外其他既毛毛係唔見得人既!

毛毛除左用剃刀或做激光脫毛之外仲可以用脱毛乳霜! 用脱毛乳霜既好處就係唔會令皮膚受損唔似用剃刀甘易整損而且脱毛乳霜只係幾分鐘就令毛毛折斷亦令皮膚更加柔滑! Veet係你既其中一個選擇.
Veet利用獨創的 Easy Roll-On 滑頭脱毛乳霜設計及 Rasera™ 無刀片剃刀,能輕柔地貼合腋下肌膚,給腋窩及比堅尼位的敏感部位均匀覆蓋脫毛乳霜,深入毛囊軟化毛髮,輕柔有效地除毛,效果更比傳統剃刀 2 倍持久柔滑及徹底,且避免刮傷,亦能單手操作、方便快捷。並可在淋浴時使用,相當省時。馥郁的玫瑰香氣,感覺紓緩,其獨特的保濕效果令肌膚更水潤、更富有光澤。


最特別要講講既就係VeetRasera™ 無刀片剃刀佢有2段係用軟膠做的可以控制力度及不會刮傷皮膚十分安全!
記得以前Veet, 氣味好難聞的依家既配方已經改左仲有玫瑰香薰味好清香絕不難聞.

今次找來媽媽來做大測試因為我全身上下已經做曬激光脫毛媽媽因為食過類回醇而令身體既毛髮增多小腿係較明顯既毛髮又長又粗夏天要著短褲今次就借用媽媽既腳黎做大測試.
皮膚並不需要毛清洗的先搽上Veet脱毛乳霜脱毛乳霜要足夠COVER毛毛, Easy Roll-On滑頭好滑好易令脱毛乳霜好易均勻甘搽係皮膚上再等3-6分鐘過左2分鐘已經見到毛髮本身係直變到好似電左甘一圈圈的相信是脱毛乳霜令毛髮的結構改變而做成應該係令毛髮脆左甘.

過左5分鐘我已經用Rasera™ 無刀片剃刀去刮刮第1下已經見到毛髮斷掉約剩下2-3MM, 再刮多2下就跟皮膚齊平了有部份毛髮未能用Rasera™ 無刀片剃刀刮去亦能用手甲刮斷喎所以要補飛都無問題而且跟用剃刀既效果完全一樣!

用完後皮膚真係好滑不過媽媽說有點兒乾需要搽番潤膚霜.

一支Veet Suprem' Essence Body Curv 無刀片脱毛乳霜大約可以使用3-4次左右 (1對小腿份量).


Veet Suprem' Essence Body Curv 無刀片脱毛乳霜 $88/100ml

Veet Official Website: http://www.veet.com.hk/cn/

沒有留言:

張貼留言