2013年6月9日 星期日

24種色調任你配 – Shu uemura植村秀gloss unlimited豐潤持久唇蜜

咀咀成日講野又食野又乾又裂邊會好睇架所以女仔最少要有一支潤唇膏或者唇膏隨身帶備,今年植村秀更加推出全新既唇蜜系列仲有24隻色俾你配襯保護咀咀仲可以玩埋色添你仲唔黎TRY TRY!

植村秀全新gloss unlimited豐潤持久唇蜜,備有24款迷人色調。全新3D唇形記憶啫喱及創新塗抹棒,一抹輕易打造水嫩豐潤juicy lips
含有植物油配方的保濕活性複合成分,形成一層特別舒緩滋潤的保護膜,深層保濕令雙唇持續6小時保持舒緩,細滑豐潤。 保濕活性複合物含有3款滋潤活性成分,能潤澤及保護脆弱雙唇。

1.
全新蓮花精華有效阻擋外來侵擾。
2.
玻尿酸球體能延長保濕時間。
3.
神經醯胺,神經醯胺屬於脂質分子,由鞘氨醇、細胞膜脂質和脂肪酸組成。神經醯胺能向分子發出多個細胞訊號,有效預防皮膚脫水。
24色中仲分左3個不同既色系包括微光閃亮及清透 3個色系今次我收到既試用品係屬於微光系既CR10S. 
CR10S色帶有極幼細既閃光粉末搽上後分佈平衡絕不明顯最可愛就係創新塗抹棒跟咀咀一樣是唇形的呀!


咀咀形塗抹棒在咀山位等都易於控制而且取一次是剛好足以一個咀咀的份量不多亦不少!
看看2張相片差別只是在咀咀有沒有唇彩兩者差距甚遠呀!

植村秀全新gloss unlimited豐潤持久唇蜜真的很滋潤遮蓋唇紋一流整個咀咀都豐盈亮澤!
 
植村秀全新gloss unlimited豐潤持久唇蜜
24
容量: 4.5ml
售價: HK$190

沒有留言:

張貼留言