2013年11月6日 星期三

冬天下保濕最強的套裝3寶 - b.liv Ultimate Hydration Liberator Box Set 終極保濕套裝

轉天氣最怕就係乾燥, 面咀手腳身都乾到可以畫畫, 岩岩2星期前收到新出既b.liv Ultimate Hydration Liberator Box Set 終極保濕套裝, 時間真係太FIT!! 因為我既面頰已經乾到甩皮仔了.

今次呢個Box Set套裝有3個產品, 2支係新推出既產品, 有一支係升級版!


先睇下第一支, 佢係一支透明質酸原液 - hyaluronic original~

係一支純度達100%的透明質酸, 可持久鎖住1000倍水份。強效保水力, 密集式滲透肌膚每一個細胞。如水般的輕盈質感, 被肌膚迅速吸收。主要功效係調節肌膚細胞通透性+深層保濕!

於潔面及爽膚後第一個STEP使用, hyaluronic original用了鋁蓋密封, 打開後要再套上軟膠滴咀才可使用, 只要輕按軟膠滴咀就能取出. hyaluronic original透明無色無味, 帶少少黏的, 搽在皮膚上等一會後會黏黏的, 再等一會就變得十分清爽了! 而且我會於鼻翼2邊加多一點份量, 可以收毛孔呀!


我會等吸收曬前再搽上第2支產品 - submerge me, 係一支升級版既強效精華

超水感特效精華以獨家研發最接近肌膚結構之「Biomimic 導入系統」賦予肌膚鎖水、儲水、造水、保水、補水, 加上其美白及抗衰老活性成分, 讓肌膚同時吸收多項精華, 時刻保持水潤嫩白, 展示前所未有的魅力! 主要功效為深層保濕 + 透亮發光 + 修復脂膜.

其活性成份除了Biomimic 導入系統, 還有虎耳草萃取物, 白桑樹根萃取物, 多種磷脂質 (磷脂質1, 3, 6).

submerge me的質地係啫喱狀的, 搽完hyaluronic original後立即搽上, 肌膚會立即變得水潤, 保濕度很高很高, 又好薄身, 最好係完全不會有油膩感, 肌膚水份滿分! 在早上不再搽面霜都覺得足夠, 再搽上防曬霜就OK.


而在晚上, 使用submerge me後我會用第3支產品 - deluge me深度保濕睡眠面膜當做面霜.

deluge me更有效LOCK住護膚品既水份, 令整個夜晚都唔會被吸乾, 產品是GEL狀的, 只需要很少份量都夠搽勻全面, 可以搽得十分薄身, 2次起床皮膚不會油笠笠的, 水份仍然十分好!


我已經用了整套產品2星期了, 十分喜歡, 因為甩皮無曬, 皮膚水份高左好多, 完全唔怕乾燥天氣!! 整盒產品應該夠用3星期左右, 如果要急救或出TRIP都係唔錯既選擇!


b.liv Ultimate Hydration Liberator box set 終極保濕套裝 $390
銷售地點: 香港全線SASA

免責聲明:
產品由b.liv品牌提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


沒有留言:

張貼留言