2013年11月18日 星期一

又唱又跳的TefuTefu™ 蜂毒 V面派

早前已經參與過一次TefuTefu™的派對, 今次再請黎波濤洶湧的夏尉喻小姐 Barbie及新進Chok男沈震軒先生 Sammy黎擔任表現嘉賓, 還有李綺雯小姐擔任司儀, 今次既TefuTefu 蜂毒 V面派對真係幾有睇頭架!

係秋冬既天氣, 保濕當然係最緊要既, 要保濕同時都想要有面尖尖既效果, TefuTefu™既皇牌蜂毒系列可以幫到你.

派對上Barbie同沈震軒跟DANCER大跳V面舞蹈, 2個既舞姿都唔錯既, Barbie就真係比上次見佢瘦左好多, 短短2個月, 塊面仲無甘包包添, 用左TefuTefu 蜂毒 V面系列真係甘WORK?

玩場仲有小遊戲, 更有導師示範正確V面的按摩技巧, 最令我著迷既係TefuTefu™終於推出了彩妝系列, 導師用了8色的眼影筆就在BLOGGER的面上畫了一隻色彩鮮艷的蝴蝶, Party可以參考下呀!


原來今日係TefuTefu™成立既兩周年, 係甘短時間做到甘好既成績, 仲有10間分店, 真係好成功, 係派對既最後, 沈震軒仲獻唱了佢既第一首派台作品 講多變真, LIVE都唱得好好, 聽出耳油!


蜂毒 - 被譽為天然安全的Botox,保濕功效極為顯著。TefuTefu™最新蜂毒面部產品系列,注入獨特的TEHEPTAD™深層植物提純分離子配方,讓肌膚達至緊緻、保濕、高效紓緩抗菌功能,還加入蜂毒成分,能瞬間提升皮膚的癒合性能,有改善粗糙及乾燥肌膚、淡化沉澱色素, 增強美白功效,提升肌膚水分、彈性,回復初生V面輪廓!

今次大會送俾我地體驗既係蜂毒V面塑顏套裝, 包括了蜂毒深層潔面啫喱, 蜂毒塑形緊緻Sleeping Mask及蜂毒緊緻提升面部精華乳霜.


TefuTefu™蜂毒深層潔面啫喱可以用來卸BB CREAM等產品, 不過我建議大家用回卸妝油, 再用TefuTefu™蜂毒深層潔面啫喱做2nd Step. TefuTefu™蜂毒深層潔面啫喱係透明啫喱狀的, 無咩香味, 放在乾爽或濕潤的皮膚上使用都得.

其性質好溫和, 只需要打圈按摩, 不會產生泡泡的, 再過水清洗即可. 皮膚用後好舒服亦好乾淨, 唔會乾, 我仲覺得白淨左添!!


係今年既聖誕節, TefuTefu™亦推出了幾套聖誕套裝, 大家可以以較低既價錢體驗下TefuTefu™產品啦!



如果大家想見Barbie一面, 可以係1123日及24日,1214日及15日,連續星期六、日下午 3時,Barbie將會於 旺角及銅鑼灣行人專用區再以 V-shape Dance〉舞曲示人。詳情請留意 TefuTefu Skin Care網頁及Facebook專頁之公告

TefuTefu 網頁: http://www.tefutefushop.com
TefuTefu Facebook : www.facebook.com/tefutefuskincare
TefuTefu
微博: www.weibo.com/tefutefu
TefuTefu 產品查詢熱線 5304 3449

免責聲明:
產品由TefuTefu™品牌提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog


沒有留言:

張貼留言