2014年5月20日 星期二

正宗韓國瘦面療程 - 唯美研肌Be Beauty (大圍) - 韓國菅式小顏骨氣美容

啪骨相信大家都聽過, 可以移正骨骼, 有醫生會用此方法幫有需要的病人, 不過啪骨依家仲可以專門針對面形, 要瘦面可以考慮下唔做手術, 去試下啪骨!

啪骨係利用人手, 利用手腕的力量去按摩面部骨骼, 能有效改善大小面、不對稱、面骨過大等問題, 也可以緊緻肌膚, 唔洗開刀削骨同打針都有整形效果!

係大圍有一間專業啪骨美容的專門店, 店主親自由韓國著名導師中學習啪骨手勢, 啪骨手勢名為韓國菅式小顏骨氣美容(Kan Korugi Beauty Healing Therapy!


"菅式骨氣療法"創辦人-菅貞子, 在韓國推廣"骨氣療­法"超過三十年。於2011, 在日本開立菅式骨氣美容學院, 致力宣揚以人手瘦面的健康整形手法, 現時學生已遍佈日本及海外, 短短兩年間, 已有多達­­七間美容中心加盟, 其中唯美研肌Be Beauty亦榮獲"韓國小顏骨氣美容協會"選為香港區唯一海外FC, 美容師亦遠赴日本學習"菅式骨氣療法", 並取得證書及專業資格。

唯美研肌Be Beauty地點係大圍火車站附近, 門口雖然係地面, 不過美容房間係2, 店內乾淨企理, 亦同時有護膚品出售, 店內有一個休息區, 放滿了客人完成菅式小顏骨氣美容後的面膜倒模, 亦同時掛上好多證書, 及韓國菅式骨氣療法的畢業證書, 見到呢個畫面已經信心十足!


入到房間, 美容師先會潔面及做PEELING, 沒有針清, 就會先搽保濕MASK做一個倒模, 可以在啪骨前做一個前後對比. 之後就會搽上按摩膏, 先在下巴2邊做啪骨, 然後再做肩頸通淋巴. 啪骨過程都幾痛, 可以通知美容師調節力度. 


最後會再倒模一次, 睇下前同後有咩分別? 明顯地下巴2FIRM好多, 權骨位都明顯番! 美容師話第816次的效果最明顯!




唔想做手術亦要有瘦面效果, 可以去以下網址睇下:

唯美研肌網站 : http://www.bebeautyskincare.com
唯美研肌地址:沙田大圍積存街22A舖(大圍火車站步行約5分鐘,油站對面)
唯美研肌電話:2602 1833

韓國人氣徒手啪骨瘦面-菅式骨氣療法 - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=Qo0jL6eZ7PA

"韓國小顏骨氣美容協會"網址 : http://koreakorugi.com/
菅式骨氣美容網址 : http://kankorugi.com/

免責聲明:
產品/服務由唯美研肌Be Beauty公司提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言