2015年10月6日 星期二

深層清潔, 同時溫和去死皮 - FreshLine 水星之神SOS急救煥膚粉‏

清潔皮膚係skincare最重要的一環, 皮膚/毛孔唔乾淨, 阻礙吸收, 出暗瘡, 嚴重仲會發炎添!

我家中長備Deep Cleansing Mask, 今次試左FreshLine的水星之神SOS急救煥膚粉, 效果唔錯!


FreshLine品牌源自希臘, 傳承古歐洲的草本、香薰療法和獨有的家傳美容秘方, 致力開創革命性的美肌美髮良方, 從豐饒的希臘天然資源中擷取新鮮、有機及安全的大自然精華, 為顧客帶來全人手創製和健康天然的美容產品。

FreshLine的水星之神SOS急救煥膚粉的成份有Green Clay, 燕麥片, 紫錐菊、茶樹油、亞麻子油和桉樹油等等, 係一個清潔及磨砂粉, 可去除死皮和清潔毛孔, 具調節油脂分泌及消炎抗敏功效, 防止黑頭和暗瘡。


包括中包括了一樽SOS急救煥膚粉, 一個量杯及一支攪拌棒. 打開玻璃瓶, 已經見到一片片燕麥片係Green Clay粉未中. 只需要用5ML清水, 再加入SOS急救煥膚粉至10ML份量, 攪拌至糊狀即可.


使用時, BA姐姐教敷係面上約1分鐘, 以清水洗乾淨即可. 而我就先敷1分鐘左右 (直至半乾狀態), 再加少少水按摩全面, 可以達至深層清楚同時用燕麥片幫我去死皮.


佢性質好溫和, 完全無刺激反應, 用完後, 皮膚唔乾, 仲滑滑的, 皮膚帶有光澤, 最緊要毛孔亦好乾淨呀!


FreshLine 水星之神SOS急救煥膚粉 ‏ $169



FreshLine Official Facebook: https://www.facebook.com/FreshLineHK


免責聲明:
產品由 FreshLine 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言