2015年9月24日 星期四

冰涼潔膚, 同時鎮靜肌膚 – 台灣EJG靚美人大掃除毛孔淨化凍膜 (杏仁酸添加)

台灣美妝產品一向都平靚正, 今次得到 我的公主 My Princess 邀請, 可以試用到來自台灣的台灣EJG靚美人大掃除毛孔淨化凍膜 (杏仁酸添加)!


依家要湊住寶貝仔, 我把大部份時間都留左俾佢, 皮膚護理無以前甘講究了, 鼻鼻的黑頭粉刺都比以前嚴重.

包裝簡潔, 好似JELLY甘一開即用, 凍膜係透明無色的, 搽上皮膚十分清涼!

佢成份有多種美國USDA認證有機植物萃取液, 包括:

*柳樹皮
*洋甘菊
*蘆薈
*山金車花
*薰衣草
*韓國杏仁酸
*日本植物性膠質多醣體
*日本膠原蛋白
*日本保濕因子
*水薄荷


台灣EJG靚美人大掃除毛孔淨化凍膜的PH值係5.5, 親和肌膚!

只要於清潔肌膚後, 約以0.3cm的厚度均勻塗抹於肌膚上, 等待20分鐘即可清洗.


凍膜即時淨化肌膚, 幫助髒污浮出, 調理油脂分泌及舒緩肌膚不適感, 佢冰涼的質地可以於曬後使用!

使用後, 皮膚明顯的白滑了油脂亦得到改善, 鼻上的污衊亦十分輕易清潔, 保濕度十分好!

20分鐘我可以走黎走去做家務, D都唔擔心會滑落, 唔錯唔錯!

My Princess HK 我的公主為靚美人香港分銷商, 購買點 : www.myprincessyoyo.com

我的公主 My Princess 官方FACEBOOK : www.facebook.com/myprincessyoyo

免責聲明:
產品由我的公主 My Princess 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言