2016年4月27日 星期三

中西合壁的護髮產品 - 維特健靈 維新烏絲防脫洗髮露 及 烏絲精華液

中藥護髮已有長久歷史, 現今西方醫學倡明, 亦同時加入了中醫元素, 中西合壁, 為求達到更相得益彰的效果.

生完BB之後, 頭髮都甩得好勁, 每次洗完頭及吹頭後, 總係成個浴室都係頭髮. 所以我好注重脫髮問題, 亦有使用防脫髮產品.

今次接觸到維特健靈的Hair Product, 原來唔單單係中藥成份, 洗髮露仲係100%英國製造, 配方加入左精選西方植物精華, 真係中西合壁架!



維新烏絲防脫洗髮露成份包含了中草藥及西方植物精華, 例如何首烏、靈芝、墨旱蓮、薰衣草、迷迭香等, 選材天然, 避免過多化學成份刺激已受傷害的髮囊. 洗髮露能刺激頭皮血液循環, 強化頭皮組織, 有助髮囊吸收生髮營養, 增加頭髮生長速度及平衡頭油分泌, 令秀髮時刻保持清爽.



洗髮露係啡色, 帶金光閃閃的極幼細粒子. 短髮的我約需使用5元硬幣份量, 搽係濕髮上能輕易起泡, 只帶有十分輕微的中藥味道, 十分易於接受!



洗髮後不需要搽上護髮素, 頭髮十分輕盈而且帶豐厚的感覺, 頭皮不帶油脂, 仲無甘易出頭油. 整天都能保持得清爽, 連睡一晚過夜, 頭油只係好輕微!

如果本身頭油不嚴重或乾性髮質的朋友, 可以1星期用2-3次都得.

另外仲有一款不需過水的頭髮精華液 - 維新烏絲精華液, 幫助刺激頭髮生長, 成份同樣係中西合壁, 包括了中草藥首烏、牛蒡、丹蔘、艾葉及西方專利成份Capigen.



包裝內附帶了2款不同的配件, 長咀搽敷器及噴射搽敷器, 如果想單單使用係1個部位, 可以用長咀搽敷器. 如果範圍較廣的, 可以用噴射搽敷器.

使用維新烏絲精華液時, 建議同時按摩頭皮, 可以促進血液循環, 同時成份會效調節過多油脂分泌, 刺激頭髮生長.


我會用噴射搽敷器噴係前額的M字位, 因為掉髮明顯係呢2個位, 噴射咀噴一下已經足夠, 份量都幾多, 會多到流落黎, 所以一噴完我會立即按摩頭皮, 幫助吸收. 佢同樣無濃烈香味, 用係皮膚上亦無燙熱及刺痛感, 好溫和而且不留氣味.

用後頭髮一樣清爽, 噴多左都唔怕! 男士用完再SET頭都無問題! 建議早晚各使用一次, 效果更好!


維特健靈 Official Website 及專門店資料: https://www.vitagreen.com/zh/


免責聲明:
產品由 維特健靈 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言