2016年4月29日 星期五

對抗紫外線 - 曼秀雷敦 Mentholatum SUNPLAY SARAFIT輕透日用防曬系列

5/1又有連續3日假期啦, 太陽伯伯應該會開工, 我都準備緊呢3日去陽光與海灘!

去戶外一定要準備防曬, 玩得開心都唔想皮膚受損, 今次我會帶埋升級配方的Mentholatum Sunplay防曬系列去陪我曬太陽! 今年佢推出左升級版, 除左薄, 仲有清爽粒子, 輕盈得黎, 仲要具備比水更輕、更薄的無存在感!

等我試下Mentholatum Sunplay輕透水感防曬噴霧 , 你估邊隻會最輕最薄?



我特登噴多D係手上面, 大家一齊噴10.



左邊, 只會堆積左防曬霜, 右邊, 全部都流走了.
將佢地搽勻係手上, 左邊可以輕易的推開, 帶有少少光澤, 好薄好平均的散佈係皮膚上, 十分輕, 好似無噴過野甘.
右邊, 噴上皮膚時, 已經開始流走, 仲滴曬落地下, D都唔緊貼皮膚.

左邊就係Mentholatum Sunplay輕透水感防曬噴霧啦!

Mentholatum Sunplay Sarafit輕透水感防曬噴霧含有SPF50+/PA++++防曬功能, 噴霧設計, 連難搽的部位都可以容易噴到, 無色無味, 仲特有Dry Keep Powder清爽速乾配方, 令肌膚即使出汗也不黏膩! 佢仲有耐汗成分使防曬保護持久不脫落, 上山下海都無有怕!



防曬噴霧要係離開皮膚10CM先噴, 否則會易於堆積有白印. 只要噴得均勻, 皮膚只會有少少光澤, 好薄又無色, 用清水沖洗會見到防水的效果架. 連頭髮都可以噴得架, 猛太陽個時記得要噴埋頭髮!



Mentholatum Sunplay Sarafit輕透防曬水凝乳係另1個質地. 同樣含有SPF50+/PA++++防曬功能, 較為適合面部及身體使用, 佢亦含有有Dry Keep Powder清爽速乾配方, 一樣甘透薄清爽.



防曬水凝乳係白色CREAM狀的, 輕易推開, 搽勻後是完全透明的, 無色無味, 質地同噴霧一樣係零重量, 只帶輕輕的光澤, 仲有少少控油效果添, 我全日都可以KEEP到清爽皮膚, 做化妝底霜都岩呀!



我仲知道由即日至58日期間嘅週未 (中午12時至晚上8), 去指定萬寧及屈臣氏進行SUNPLAY「比水更薄」測試, 做完仲即時送你SUNPLAY輕透防曬水凝乳10G$10現金券, 人人有獎之餘, 買滿$149 SUNPLAY產品仲即送防曬乳液80G(價值$74.9)!

D去入手啦!!

Mentholatum
Official Website: http://www.mentholatum.com.hk/intro.jsp?catid=11|18|24



免責聲明:
產品由Mentholatum提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言