2011年10月13日 星期四

對Lancome的分店BA很失望 - Lancome「全新立體明眸雙層眼霜」體驗大使活動

今次係Facebook抽中左試用LANCÔME 立體明眸全效雙層眼霜, 來個簡單產品試用報告同埋公開complain至可以解除我既怨氣~

收到LANCÔME既email, 說要到專門店先預約, 才可以領取試用產品.

我家住沙田, 剛好可以係沙田新城市廣場分店搵領. 我見剛剛沙田新城市廣場行緊街, 可以順道過去羅埋sample, 就打電話去分店話想食窕黎, 睇下得唔得.

點知BA話所有BOOKING一定要每天晚上7點前 (我打電話去當時係9點), 我就問其實過程需要幾耐, BA話5分鐘左右. BA話因為人手短缺所以LAST BOOKING一定要7點. 甘我就話遲下有時間再打電話去BOOKING啦.

其中收線個刻我仲有30秒已經行到LANCÔME門口, 只見店內有2個BA, 1個正服務3位國內同胞, 另一位就行行企企仲走埋鏡前幫自己化妝! 店內還有4個男人換緊POSTER.

我就立即羅起相機拍下以下相片:

之後我就照行入店內詢問BA 2是否一定要BOOKING才可以換領試用裝佢支吾以對3秒後就話就甘俾我都得不過唔會教我點做按摩.

OK好歹我也是客人只好在BLOG內反映甘我咪返去自己試羅….
取得的是3ML的眼霜及一小份的有色眼霜.
立體塑顏雙層明眸眼霜 能對付眼部6大問題,可令肌膚更緊緻,提拉眼瞼、魚尾紋、皺紋及細紋減輕,消褪黑圓圈,令眼睛看起來更明亮,同時減輕浮腫。
1步:
取少量底層眼霜,塗於眼部,然後進行按摩。自內眼角開始,每個步驟重複三次。:
• 
平復眼睛下面所有的浮腫或黑眼圈。
• 
上眼瞼,包括眼眉在內。
• 
從外眼角向上至太陽穴,平復魚尾紋。
底層眼霜質地好滑有一點點厚身的感覺算吸收得快及易推.

2步:

再用指尖取適量上層眼霜,塗於以下3個部位,並輕輕進行環形按摩,直至完全滲入肌膚。
• 
內眼角
• 
黑眼圈及浮腫處。
• 
眼眉下
用在手上感覺好似一般既粉底霜.
用在已塗上下層眼霜的眼袋及內眼內位~
用推的方法塗上也可以順利的分佈有眼部四周質地有一點點杰如果更幼滑就更好了大部份眼肚的黑眼圈可以遮蓋起來跟臉頰的顏色更一致!
可惜是使用後不到十分鐘再回去鏡子上照一下有色眼霜已經在眼紋位置堆積了, 2邊眼肚明顯地有2條白線要再次用手指BLEND.

總括來說LANCÔME 立體明眸全效雙層眼霜的保濕度是很高的使用後一整天眼袋都是滋潤的全無乾燥的感覺笑起來就知道的了.
LANCÔME 立體明眸全效雙層眼霜
售價$560

沒有留言:

張貼留言