2011年10月19日 星期三

紅酒淺嚐+臉上貼金 - SKINFOOD<鉑金葡萄基因高效系列>

10月份SKINFOOD出左一條新系列名為<鉑金葡萄基因高效系列>, 好明顯主要成份係有葡萄仲加埋鉑金 (貴野喎!)~ SKINFOOD仲攪左個品酒會俾大家一邊試酒一邊試用新產品.
試酒地點係銅鑼灣一間樓上酒吧係由加拿大人開設的佢地介紹左4隻酒俾我地試有餐前酒,白葡萄酒, blueberry釀製既生果酒及甜酒不同既酒再配合不同既小食再加上詳盡既講解雖然我都成日飲紅酒但對酒既品種認識唔多今次令我對酒既認識增加左唔少!
我最鍾意右手邊個2價錢又唔貴我一定會再返去買因為酒吧直接係加拿大酒莊入貨只係呢間酒吧先有架咋!
飲飽食醉之後d blogger塊面都紅曬嚕SKINFOOD PR開始介紹產品啦!

新產品既PACKING似足紅酒瓶採用紫紅色玻璃瓶還有紫紅色紙筒包裝!

SKINFOOD以尖端科技打造出膠質鉑金微粒(Colloidal Platinum),揉合法國布根地著名的嘉美葡萄果肉萃取,啟動讓人保持年輕活力之完美基因活膚機制。
1.   細意挑選解決六大肌膚問題的嘉美葡萄果肉萃取
特別萃取法國布根地有名的嘉美葡萄打造而成的<鉑金葡萄基因高效系列>。其生命力較強的特性可有效解決肌膚六大常見問題包括維持肌膚水油平衡高效保濕保持極佳的肌膚光澤度加強細胞免疫力改善膚質並增蛋肌膚彈性撫平細紋.

2. 尊貴鉑金成分配合尖端科技,啟動基因活膚再生功能
鉑金是一種不會氧化的金屬物質, SKINFOOD 看準其珍貴與精純度,特別與瑞士Mibelle 研究公司合作,以瞬效傳輸科研技術,轉化其高滲透特性及高效抗氧化能力,打造出體積為肌膚毛孔之五萬份之一的膠質鉑金微粒 (Colloidal Platinum),提高皮膚細胞的吸收能力,讓每一層肌膚都能夠吸收其精華養份,從而加強肌膚的到抗氧化能力,促進肌膚的協同膠原作用,進而啟動完美活膚機制。

3. 腺甘酸 x 熊果素速效提升抗皺、光澤雙重力量

具超卓抗皺功能腺甘酸,能有效擊退皺紋;配上淨白因子熊果素,有效抑制黑色素形成,改善肌膚色調。於兩者互相配合之下,能有效令肌膚保持柔滑淨白,嫩肌瞬間再生。

SKINFOOD仲請黎化妝師講解SKINFOOD韓國正宗既按摩手法俾大家每星期2配合鉑金葡萄基因高效系列產品令皮膚更吸收.
SKINFOOD<鉑金葡萄基因高效系列>總共有6個產品包括爽膚水精華素乳液 , 眼霜, cell oil及營養霜.

今次帶了2個產品回家試用還有一支紅酒俾我地返去繼續醉~~~
先試鉑金葡萄基因高效爽膚水Platinum Grape Cell Toner $395/130ml
以獨特配方及瞬效傳輸科研技術,讓高濃度鉑金保濕原高效滲透及滋養肌膚,提升肌膚含水量與維持彈性度,促進肌膚更新能力,強化往後之保養品功效的吸收能力,啟動完美活膚機制讓肌膚宛若重獲新生。
用法︰潔面後取適量於掌心並以微暖體溫輕輕表壓於面部至肌膚完全吸收
打開紙盒我已經愛死了!! 因為我超鍾意紫色架!!!! 見到TONER內有一片片紫色既物質搽上面就會自動消失了
TONER既質地係乳液狀水潤度幾高輕輕按壓已經被肌膚吸收了還有一陣陣香味~
之後再搽上鉑金葡萄基因高效乳液  Platinum Grape Cell Emulsion $395/130ml
溫潤的乳液質地,透過膠質鉑金微粒 (Colloidal Platinum)將多種功效包括抗氧鎖水精華帶至真皮層,即時賦予肌膚深層潤澤及保濕,無間斷修護因歲月增加、肌膚代謝減緩而所產生的歲月痕跡,讓肌膚明亮、緊緻、無痕,持續修護更可大幅提升肌膚高效能量,再現精緻無痕美肌。
用法︰使用爽膚水及精華後,取適量均勻塗抹全面,以微暖的掌心輕按面部至肌膚完全吸收。
乳液有一點稀不過佢既滋潤超高搽上面有一點點笠現在的天氣只需要用少份量已足夠了.搽完皮膚帶一點點自然光澤不過我覺得令的鼻鼻太光亮了好似出油似的可能有冬天時候用就更好!
用了3皮膚滋潤度十足但我要先用控油產品打底才可以控制T ZONE出油不致於到中午已油光滿面產品還是留到冬天才用啦!
SKINFOOD WEBSITE:

沒有留言:

張貼留言