2011年10月18日 星期二

1日四粒, 輕易抗衰老排宿便 - JOLI 加州西梅乾

西梅好處相信好多人都知要食得方便又有”, JOLI加州西梅乾係其中一個選擇!
食西梅好處多籮籮西梅果實營養豐富,富含維生素、礦物質、抗氧化劑和天然糖類,不含脂肪和膽固醇。因此而享有「奇蹟水果」、「功能水果」的美譽。以下將列出西梅的營養特徵。
JOLI加州西梅並沒加入其他糖份及化學物質.
1.富含維生素A:西梅所含的維生素A多。維生素A是一種脂溶性維生素,能促進人體內蛋白質合成,對保護視力,維持肌膚、頭髮健康都極為重要,而且它還能夠增強免疫能力,促進生長,加強細胞及黏膜的保護和再生等。
2.含「鉀」多多:西梅中的鉀含量豐富,人體的神經需要鉀才能指揮肌肉的活動,另外,鉀對人體電解質平衡起著重要作用,也能減低高血壓和中風,維持心率正常。
3.含「鐵」多多:西梅含鐵也很豐富,鐵是構成血紅蛋白的原料,能攜帶血液中的氧分,對孕婦、哺乳期婦女、嬰幼兒極為重要。
4.富含膳食纖維:膳食纖維可使食物停留在胃部時間增長,緩慢胃排空的時間,促進腸道蠕動,俗稱「腸道清道伕」。預防便秘、減慢腸道中的糖份和膽固醇進入血液的速度,以保持血糖水平穩定
。對防治結腸腫瘤、心血管疾病都有幫助。
5.富含抗氧化劑:抗氧化劑在生物體內,其氧化過程總是伴隨著反應性非常強的自由離子的釋放。西梅所含的抗氧化物質有延緩機體和大腦衰老的功效。
西梅中主要的抗氧化劑為花青素,為一種水溶性色素,可幫助清除有害自由基,防治癌症和心臟病。
雖然試食的指示是一日一包但依營養師既建議一日只可以食4粒西梅架咋!
睇番個營養標籤(標籤係100g), 以一包50gJOLI加州西梅已經有19g既糖份係好多架!
西梅做成乾果後外表會笠痴痴”, JOLI好細心地有包裝中附帶一支膠棒方便進食又方便又唔會整污穢手指.
取出膠棒後包裝仲有拉鏈分隔膠棒及西梅乾好衛生!
JOLI加州西梅每包內有9-10粒西梅口感仍然好JUICY又唔太甜又唔會乾到係飯餐之間做左口小食都唔錯用西梅乾代替零食就無甘易食左會增肥既食物啦!
而我用完支膠棒我會卡係拉鏈中暗間方便下次再進食又唔會整污穢帶出街食用都方便衛生!
食左7便便十分暢順份量亦比以前多排走宿便真係WORK!

而且JOLI係便利店及超級市場都會搵到入貨方便!

價錢只係$8.9/以一包10粒計每包可食2.5, 1日都係$3.56, 回購度滿分呀!

又健康又平宜既小食, JOLI西梅乾係其中一個選擇!

沒有留言:

張貼留言