2012年6月3日 星期日

夏天要纖腰減肚腩 - Healthy me BB-12 誘腰益生菌

OL成日坐係OFFICE, 運動量少, 再加上夏天大家都想去沙灘著BIKINI SHOW靚靚身型, 有個肚腩就真係大殺風景啦!!!

唔想甘, 可以點?

可以試下Healthy me BB-12 誘腰益生菌!

益力多都有益生菌, 不過飲益力多會令係增肥, 因為極多糖份!!!!!!

Healthy me BB-12 誘腰益生菌細細包, 攜帶方便, 就甘倒入口就得, 2秒就可以幫你整腸去宿便, 肚腩Bye Bye!

誘腰益生菌 healthy me Probiotic 從丹麥研發及生產,在不同國家包括日本、台灣、英國、法國、德國 、 丹麥等國家作出超過200項臨床測試証實,是全球最多臨床驗証有效的益生菌之一。 
• 每包含10億BB-12益生菌 
• 高耐酸性,可抵禦胃液,直達腸道發揮作用 
• 臨床測試證實,有效收肚腩、清宿便 

Healthy me BB-12 誘腰益生菌內含脫脂奶粉, 菊苣纖維及10億BB-12益生菌, 倒出黎係白色既粉末.

佢係不同國家都有臨床測試, 可以改善腸道問題.

腸道問題可以影響皮膚, 營養吸收, 有口氣問題, 仲有個大肚腩.

如果你平均每日都有便便, 都唔代表你腸道健康架, 宿便係好難排走架!

Healthy me BB-12 誘腰益生菌一包一次, 我會一早起身就食一包, 用口送服就OK. 我食左2日, 已經明顯感覺到排便量增加, 排便輕鬆左.

食左1星期, 覺得宿便清左D~ 個人輕鬆左, 肚腩細左少少, 無甘實同會谷住!

依家係Healthy me既Facebook仲有免費既SAMPLE羅, 大家要快D去換呀!


Healthy me既Facebook
https://www.facebook.com/healthyme.hk

沒有留言:

張貼留言