2012年6月3日 星期日

外在夾擊 消脂減手臂 - SOTHYS 瘦身教練 Minceur Capitale Essential Slimming Care 24

減肥要內外夾擊, 除左上一篇介紹既減肚腩, 手臂BYE BYE肉都係我重點出擊要減既部份, 呢個部份最難減, 一定要搽野幫幫手!

今次試用既係SOTHYS 瘦身教練 Minceur Capitale Essential Slimming Care 24同埋Serum Activateur Minceur Slimming Activator.

SOTHYS 瘦身教練 Minceur Capitale Essential Slimming Care 24大大支, 成200ml, 用足1個月就差唔多.
SOTHYS 全新的瘦身教練 24」革命性把微導體技術引入纖體產品內,讓咖啡因燒脂成份滲透至脂肪層及脂肪細胞,發揮極致的脂肪分解力量;成分中的植物多酚則扮演 24 小時貼身纖體教練,瘦身及去水腫曰夜無間同步進行,少橙皮脂肪纖體、瘦排水。配合同系列的「爆脂激活精華」,媲美超聲波技術打散及消滅頑脂,再排走毒素,把爆脂滅脂功效提升至更高層次。SOTHYS 瘦身教練 Minceur Capitale Essential Slimming Care 24係奶油色的cream, 極似body lotion, 帶十分輕微的剌鼻味道, 不過十分好聞, 而且幾滋潤, 吸收得好快, 我會連埋向上推既按摩動作, 吸收後不會笠痴痴! 隔一陣已經可以著番衫. 
我用左2日, 已經明顯地見到手臂firm左, 去左水腫.

再用多幾日就唔覺有明顯效果. 相信要keep住一路用先有明顯效果. Sothys做過測試, 4星期可以減最多2CM!

不過我幾鍾意佢既氣味, 都keep到一段時間, 有d似噴左少少香水甘.

Serum Activateur Minceur Slimming Activator我會跟Minceur Capitale Essential Slimming Care 24分開用. 因為2隻一齊用會好笠.
一支Serum Activateur Minceur Slimming Activator可以用2次, 我開一支會早及晚各搽一次.

係一隻半透明gel, 比Minceur Capitale Essential Slimming Care 24稀及吸收得更快!


用完半支, 可以塞番個口, 唔會漏出黎.

因為只得3支, 暫未見有效果.

不過Sothys做過測試, 2星期可以減最多1CM!

SOTHYS Essential Slimming Care 24 瘦身教練24 200ml $780.00
SOTHYS Slimming Activator 爆脂激活精華 (一盒14支) $990.00

Shop Location

地址:
Alchemy Beauty 艾卡美
尖沙咀漢口道39-41號麥仕維中心1樓   3622 2783
尖沙咀廣東道58號帝國大廈2樓   2302 0002

Karisma Institute
紅磡海逸徑8號海逸坊UG41-43A舖  2688-7777

Seasons Spa (Seasons Fitness)
中環花園道3號中國工商銀行大廈3樓   2878 6211

Inquilife
尖沙咀金馬倫道12號恆信商業大廈10樓   2368 0998

SOTHYS Hotline   2577 0881 

沒有留言:

張貼留言