2012年6月10日 星期日

自然粉色 遮蓋唇紋 - LANCOME Color Fever Lip Gloss #334 動感唇彩

今次有資助, 可以親自選擇任何品牌既LIP GLOSS去試用, 雖只是資助$100, 但可以選擇自己想試既品牌, 我已經好興奮啦!

我今次揀左LANCOME Color Fever Lip Gloss #334 動感唇彩, LANCOME搵黎大熱女星Harry Porter的"妙麗"Emma Watson做代言人, 我被佢既螢光粉紅色咀吸引左好耐了.

去到COUNTER, 可惜我接受不了螢光粉紅色, 反面被最BASIC的粉紅色吸引了. 

就係#334色, 自然的, 可愛, 無閃粉, 一試愛上.
簡單的一支方柱形包裝, 平實不誇張, 刷頭是三角形的, 輕易使用.

一拉出來的份量已足夠搽一個咀.
未搽任何東西前, 咀咀可以見到好多紋.

搽曬2片咀唇, 光澤度幾高, 而且可以遮蓋大部份唇紋.

色擇跟包裝色都好似, 不過遮蓋度就一般, 還可以見到唇邊深色地方.
我身邊剛好有支私伙既Clinique臘筆係手, Watermelon色, 都係粉紅色的, 我發現一齊用有更好效果.
搽在手上, Clinique Watermelon色都幾上色, 再在上面搽多一層Lancome Color Fever Lip Gloss #334, 底色更實色.
搽上咀俾你地睇下, 更實色既粉紅再加粉紅GLOSS, 我覺得仲好睇.

Lancome Color Fever Lip Gloss #334 只賣$200, 抵用呀! 去街我會搽左佢先.

Clinique 臘筆 Chubby Stick Moisturizing Lip Color Balm 賣$130, 我會當佢係有色潤唇膏用.

沒有留言:

張貼留言