2013年6月30日 星期日

去黑頭無難度 – b.liv Off With Those Heads 黑頭再見淨化啫喱

自己除了眼仔皮膚差之外鼻鼻既黑頭問題一直都有困擾我就算今日把黑頭清得乾乾淨淨, 2日都會出番曬黎但係我無偷懶架我日日都做足平時既皮膚護理不過鼻鼻一直都唔生性因為毛孔粗大都係其中1個問題會更易令油脂污垢更容易積聚更易形成黑頭.


直至我遇到b.liv Off With Those Heads 黑頭再見淨化啫喱之後我對黑頭既煩惱可以暫時舒緩下了因為佢幫到我唔少!
黑頭專家b.liv雲雜美國頂尖的護膚研究員,全面地了解全球被黑頭/粉刺問題而困擾的肌膚性質,並推出b.liv黑頭再見淨化啫喱 (off with those heads)。從此,不論天氣轉變,壓力問題或錯誤護膚而導致黑頭油脂分泌等問題,都不再需要害怕和煩惱。

以無痛清理黑頭油脂為產品研發目標,b.liv的護膚研究員成功地研製出溶解黑頭的配方。令大家不再害怕及忍受被美容治療師進行針清的痛楚。b.liv黑頭再見淨化啫喱一直備世界各地的美容BLOGGER和編輯所推崇,於台灣就連[女人我最大]的節目亦多次推薦此產品!

b.liv Off With Those Heads 黑頭再見淨化啫喱可在14 天內讓肌膚回復潔淨柔滑。
它的成份包括茶樹油、尤加利油、金縷梅萃取及蘆薈精華,特別針對暗瘡肌膚的常見問題,適合毛孔粗大及混合性肌膚。
今次試既b.liv Off With Those Heads 黑頭再見淨化啫喱係一個淡黃色既啫喱搽上手既感覺幾潤下搽上皮膚反面覺得OK, 有保濕效果皮膚唔會乾乾的有時我直接搽上輕度的保濕防曬已經足夠.

連續用了14早晚都會使用我不單用在T ZONE我仲輕輕印係面上因為面部耐唔耐都會出粉剌其實1星期左右已經見到鼻上黑頭少左形成在清理時更比以前更易推出而面部更沒有再出粉剌添!

14日過去了我不需要再2日就要去黑頭1星期做1次大清理就OK, 而且皮膚無甘紅黑頭都少左!



b.liv Off With Those Heads 黑頭再見淨化啫喱
$360/30ml, $490/45ml

B.liv 的黑頭粉刺系列於莎莎化妝品店有售

沒有留言:

張貼留言