2013年7月1日 星期一

全新面膜系列 – Mask House 蛇毒幹細胞面膜 及 酢液竹炭‧分子面膜黑面膜

Mask House係今年6月全新推出幾隻面膜我率先試用了2包括蛇毒幹細胞面膜Syn-ake Stem Cell Mask及酢液竹炭分子面膜 Black Charcoal Purifying Element Mask. 2款面膜都有不同功效的.
蛇毒都興左好一段時間佢既去皺去紋功效得到相當既認同Mask House既蛇毒幹細胞面膜Syn-ake Stem Cell Mask可以激活細胞自我修護能力同時刺激膠原蛋白及彈性蛋白的循環再生更快恢復彈性.

蛇毒幹細胞面膜紙的CUTTING都幾貼面形眼位開得較大鼻翼位都幾FIT, 包裝內的精華液仲有好多足以整濕一片化妝棉再敷上眼底及鼻翼2.


敷完後皮膚像飲飽水一樣水潤飽滿把精華再按摩吸收後皮膚清爽舒服不會黏笠再搽上保濕霜已經足夠了!
再試另一款面膜 - 酢液竹炭‧分子面膜黑面膜Black Charcoal Purifying Element Mask呢隻係深層清潔既面膜提煉自竹酢液的份子精華具控油作用有效深層淨化肌膚竹酢液內含輔酶能代謝老化角質,柔和去除肌膚紋路深處的老化角質促進肌膚更新讓精華液滋養成分更容易被吸收。淨化排解面部毒素減少黑頭、褪黃長效清爽保濕另肌膚達至水油平衡充滿彈性。

打開包裝已經有驚喜面膜是全黑的呀我也是第一次見面膜CUTTING跟蛇毒幹細胞面膜一樣,精華一樣十分多我亦在眼底及鼻翼另加一片整濕的化妝棉加強效果.

敷完後皮膚亮白了一個TONE! 白左毛孔真係見到乾淨左第一次讓的試到PAPER MASK都可以帶黎深層潔淨既效果真係好驚喜平是我好怕敷MUD MASK黎做DEEP CLEANSING, 今次可以俾我懶D, PAPER MASK都做到同樣功效!!
Mask House於全線萬寧獨家發售

Mask House Official Website: http://www.mask-house.com/
Mask House Facebook: https://www.facebook.com/maskhouse

免責聲明:
產品由Mask House品牌提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言