2013年7月1日 星期一

夏天沖涼都要香, 爽, 嫩 - Dove go fresh薄荷、水百合沁涼水嫩沐浴乳

大家知唔知皮膚係夏天會水分流失量係冬天既1-2又知唔知冷氣、紫外線同過度沐浴都會抽去肌膚水分,令表皮水份由正常嘅25%,降至平均15%所以唔好睇少夏天既皮膚護理用得清爽仲要留意保濕!
每年Dove都會為沐浴乳推出新口味今年Dove go fresh推出了新成員 - 蘊含「薄荷」+「水百合」既沁涼水嫩沐浴乳「薄荷」+「水百合」香氣帶給肌膚陣陣微涼香氣,而佢亦加入「Nutrium moisture」,為肌膚作深層保濕,帶黎清爽+水嫩既完美平衡體驗!


Dove親膚滋養精華液(Nutrium Moisture),滋養成分與皮膚角質層中的脂質相同,沐浴同時帶走髒汙並有效滋養每吋肌膚,令洗後肌膚更柔嫩細緻,更有彈性。
薄荷、水百合沁涼水嫩沐浴乳係冰藍色香味不會好勁而且好易起泡泡泡仲好豐盈皮膚只有有一點點冰涼用得舒服! 2 PUMP已經好足夠對我來說沖涼是整日最RELEX及最私人的時間,Dove令整個浴室都有清新既香味幫我消除一整天的煩惱!

用後皮膚感覺舒適不乾又不笠剛剛好沖涼後皮膚仍留有輕微既水百合香氣!


Dove Hong Kong Facebook: http://www.facebook.com/dovehk/info

免責聲明:
產品由Dove品牌提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言