2011年11月29日 星期二

香港本地天然產品 - Ling Lee 無添加蘆薈修護精華素 Aloe Vera Moisturizing Serum

今次係Facebook抽中了香港本地的品牌, 仲要係無添加的牌子 - Ling Lee既蘆薈修護精華素 Aloe Vera Moisturizing Serum.

呢個牌子好耐之前已經聽過, 原來創辦人Ling Lee大有來頭架!

八十年代中至九十年代初出任Cosmopolitan香港版總編輯。九十年代初獲獎學金到日本念日文並在日本著名時裝雜誌《流行通信》進修雜誌的編採工作。及後回港與友人創辦《流行通信》中文版並出任總編輯。1998年TVB成立普通話台《八頻道》,Ling Ling應聘成為該頻道「潮流追風」節目主持人兼資料搜集員至2001年約滿離任。1994年開始在「香港經濟日報」和「信報」撰寫專欄,以時裝潮流為主題。2000年轉寫天然護膚的好處,把在日本時耳濡目染的天然護膚方法每日在專欄內與讀者分享。並把專題文章輯錄成書,至今共出版了16本有關天然護膚護髮養生的專書。今次Ling Lee提供了5小包蘆薈修護精華素作試用.
 Official website指出蘆薈修護精華素 有以下功效:
清爽保濕、防炎、抗氧化、令肌膚緊致健康,可塗抺在皮膚任何部位。內含新鮮蘆薈及透明質酸。
每晚睡前抺少許在面部,令皮膚白滑、細緻。亦可用作湯火露。


打開包裝, 係一貫透明的GEL狀, 無色無味的.
 詳細看看文字, 係"香港製造"架!! 好有親切感!!
 把蘆薈修護精華素搽上額頭, 帶一點涼涼的感覺.
 搽開後, 質地有少少厚身, 不過好快就吸收曬啦!
 感覺十分十分的滋潤, 好似有一層PROTECTION係皮膚上
我喜歡佢無色無香味, 因為一定唔會引致敏感!

在網上亦找到Serum的成份安心表:

http://www.cosdna.com/cht/cosmetic_1bbf47749.html
Ling Lee 無添加蘆薈修護精華素 Aloe Vera Moisturizing Serum $300/120ml
Ling Lee Workshop (總店)
香港灣仔莊士敦道178-186號華懋莊士敦廣場21樓2102-03室
電話:         (852) 2572 6623   

電郵:info@linglee.com.hk
辦公時間:星期一至五 10:00am-7:00pm
               星期六10:00am-3:00pm
               逢星期日及公眾假期休息

沒有留言:

張貼留言