2011年11月30日 星期三

十秒極速注水 - ZA Total Hydration系列Amino Mineral Refreshing Gel 礦物保濕凝露

以前用ZA既產品, 印象已經唔錯, 今次ZA全新推出左呢支Amino Mineral Refreshing Gel, 仲有機會試用添!

包裝係好吸引既粉紅色, 好少女味!
 全新Za Amino Mineral Refreshing Gel礦物保濕凝露,添加專為亞洲女性獨家打造的「水漾吸附膜」成分,吸水後會旋速膨脹並鎖住高達50倍的水分,只需短短10秒,保濕成分一旦進入肌膚真皮層便瞬間被鎖緊,完全滲透肌底,彷如形成強大的水分保護膜,發揮驚人強大的吸水及儲水效果,呈現50倍活水能量,水分絕不流失,數秒間經已打造如搪瓷般幼滑的水凝亮肌!
 Amino Mineral Refreshing Gel有熱縮袋, 介開包裝, 係管狀開口的.
 最獨特係連唧出黎既GEL都係淺粉紅色架!!
 洗乾淨塊面, 搽上自己既精華, 就可以試用ZA Amino Mineral Refreshing Gel了.
 鼻鼻位已經等到出油啦.
 搽左ZA Amino Mineral Refreshing Gel, 因為質地係GEL狀, 搽開後感覺笠笠的.

仲驚緊我用多左及笠痴痴既同時, 再摸下塊面, 已突然變為乾爽了!!!

摸落仲好滑添, 連鼻鼻的油光也沒有了!
真係差唔多短短十秒左右, 質地可以變身為清爽, 感覺又不會乾喎, 用於妝前打底都唔錯!!

ZA Total Hydration系列共有7個產品架!

於各大屈臣氏有售.

沒有留言:

張貼留言