2011年11月12日 星期六

好味又安全, 減磅暢便好幫手 – 美達施Metamucil天然纖維素

職業女性早出晚歸大部份時間三餐都在外用膳大家知唔知1日食左幾多蔬菜落肚營養師建議1日需要食1碗蔬菜才足夠呀你有無食夠?

現今女性另一個關注既問題就係 : 點樣可以瘦?

再者點樣先可以食得健康便便暢通宿便無影無失蹤?

如果關注以上3個問題既朋友以下介紹既產品就岩曬你地啦!

佢就係美達施Metamucil天然纖維素仲係香橙味添架備有方便獨立包裝隨時隨地出trip去旅行都甘方便成人食用份量係一日13每次一包.
 佢係Suger Free糖尿病者都食得一包只有22卡路里及合共5g既纖維素.
 美達施Metamucil天然纖維素入面既食用纖維含量同一個橙一樣甘多仲多過一隻香蕉及生菜添!
 今次先講講產品之後再請功效!

獨立包裝的打開就是淺橙色既粉末已經聞到好香既橙味啦!
 只需要加入250ml既凍開水攪拌後便可以飲用攪拌後勁似一杯橙汁.

習慣平時下午菜食一個橙既我依家可以有代替品啦!

 講左甘耐解釋一下不同既食用纖維有咩用先食用纖維大致分為2可溶性纖維不可溶性纖維:

可溶性纖維:一進入腸胃道就開始分解,而變成黏膠液體,它能吸附一些會引起高膽固醇與癌症的物質。可溶性纖維包括果膠、樹膠、藻類、多醣類,可由麥片、豆類、燕麥麩、柑橘、蘋果、蕃薯、水果中獲得,尤其是蒟蒻的可溶性纖維為不可溶性的兩倍,而未成熟的水果的果膠是不可溶性纖維,但成熟後則轉為可溶性纖維。
不可溶性纖維:這是指不溶解於水的纖維,它會原封不動地通過小腸,使糞便體積變大而加速通過腸道而排出體外,含有這一類不溶性纖維是以纖維素、半纖維素為主,主要存在於麩皮、不加工五穀、蔬菜、水果表皮。

可溶性纖維對人體的功能有:
1. 
體積大且有咀嚼感,吃進去後可以延長食物在胃中停留時間,使飢餓感較慢產生,容易有飽足感,對於減肥者有幫助。

2. 
在大腸中的細菌,可以將可溶性纖維變化為短鍵脂肪酸,稱為丙酸,被人體吸收後,會影響肝臟合成膽固醇而降低血中膽固醇。

3. 
膳食纖維中的果膠及植物膠有減緩醣類的吸收,進而控制血糖上升的速度、穩定血糖。

4. 
可與膽酸、膽鹽結合,增加糞便中膽酸、膽鹽的排泄,以促使肝臟將膽固醇轉變為膽酸而降低血中膽固醇。又膳食纖維在腸道會減少膽固醇的吸收。由於這兩方面皆可使體內膽固醇減少,因此有降低膽固醇及血脂肪的效果。

5. 
可溶性纖維能降低凝固血蛋白因子VII的產量,及控制血液凝結溶解抑制分子,故能達到避免血管阻塞的效果。
不可溶性纖維對人體的作用,可以增加糞便量,刺激腸壁蠕動,縮短糞便留腸道的時間,減少致癌物質的生成與腸黏膜的接觸時間,且會吸收水分促使糞便濕軟易排泄,有助於預防便秘、痔瘡、大腸癌的功效。
食用不溶性纖維,必須細嚼慢嚥,這可使腦部飽食中樞有飽足感,一方面能減輕消化腸道的負擔,另一方面細嚼中會增加唾液、胃液、幫助消化。
 而美達施Metamucil天然纖維素含有以上2隻食用纖維唔只止可以對付頑固既宿便仲可以幫助排出毒素及減少吸收有毒物還可是製造飽肚感.

而我自己飲左美達施1個多星期了每天我平均會飲用2一包會有早餐時間同時飲用一包會係下午茶口痕痕既時間飲用.

早上飲用完美達施便意感立即就來份量比以往多最少0.5還清楚知道宿便排走了.

要怎樣知道宿便排走好簡單當你聞到比平時較酸的味道就是了!

有時間還會去2次便便便便排走人都爽d!

我特意選下午茶時間飲用另一杯原因是我這段時間必定口痕美達施開水後等一會會變成啫喱狀的橙汁飲完好飽肚口痕立即消失乖乖等到晚餐!

個多星期後肚腩明顯到減細了褲頭也鬆了!! 皮膚無甘暗啞雖然唔夠訓但係個人都精神左好多相信是毒素排走了!
 
美達施亦可以加在其他食物中一起進食我試過用coffee美達施立即變為一杯香橙味咖啡而網上有朋友試過做布甸等小別又是另一個不錯的選擇!
美達施亦係香港各政府醫師使用既通便飲品各位需要照大腸鏡既病人都會飲用美達施去排清便便佢地叫美達施為橙粉”, 醫院都便用美達施證明十分安全!!
美達施網址 :

SASA, 屈臣氏等藥房都可以買到美達施架!!

沒有留言:

張貼留言