2013年10月21日 星期一

改善毛燥乾旱髮絲的洗髮系列 - Dove Hair Diamante 深層洗護系列

頭髮每天都受到環境因素所傷害, 好似日常打理、熱力及化學物質的傷害, 而電髮和染髮都會令髮絲蛋白質流失, 令頭髮內的主要成份Keratin纖維蛋白質出現微細小孔, 造成髮尾開义.

所以DOVE認為要真正修護秀髮, 係要要選擇能夠真正從髮芯底層修護秀髮的洗髮護髮產品, 使髮絲由內到外回復健康柔順. DOVE新推出既Dove Hair Diamante 深層洗護系列就含有角蛋白活性修護因子(Keratin Repair Actives)”, 能深入滲透髮芯, 從底層修復受損深層結構, 有效修護髮絲蛋白, 防止髮尾受損分叉, 為秀髮提供10 倍修護力, 令受損髮絲由內到外回復健康柔順!

整個Dove Hair Diamante 深層洗護系列共有六個產品, 我暫時只試用了洗髮乳及護髮素.

使用DOVE的其他系列已經一段時間, 每次都獲我的好評!DOVE一直都使用同一香味的, 獨一無二, 一聞就知. 今次既洗頭水起泡力十分好, 可以把份量減少, 更耐用. 過水時已經完全感覺到頭髮不會打結之餘, 仲係絲絲分明的, 即時可以見到光澤.

護髮素係白色既漿糊狀的, 一搽上頭髮就立即溶合了, 過水時感覺頭髮可能有點笠, 又怕感覺重身. 不過在吹乾頭髮後反面感覺岩岩好, 不重不輕, 頭髮又滑又不打結, 還有光澤, 仲少左毛燥添! 不需要再用髮尾油都沒有毛燥感!

但此產品不會改善甩頭髮問題, 有洗頭時甩頭髮的數量還比以前多了一點點....

D去玩DOVEFACEBOOK小遊戲, 仲有機會贏走首爾之旅及新升級深層修護系列套裝!
銷售點:萬寧、屈臣氏、百佳、惠康、莎莎、卓悅、華潤、各大超市及藥房有售

免責聲明:

產品由DOVE品牌提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言