2013年10月10日 星期四

優質肌膚要由內而外去保養 - Imedeen Time Perfection伊美婷多元修護配方

市面上好多口服既膠原蛋白產品, 但係有科學根據既產品你又知幾多?

今次我遇到Imedeen伊美婷既產品, 我SEARCH過佢既資料, 真係有曬臨床實驗報告, 報告指出在連續服用12星期, 證明能有效地改善皮膚整體外觀及狀態! 包括:
-減少細紋及皺紋
-改善膚質及水分平衡
-幫助保護膠原蛋白及彈性纖維抗防紫外線的侵害
-使臉部及整體皮膚感覺更柔嫩、更富彈性

我食用既係Imedeen Time Perfection伊美婷多元修護配方, 建議35至50歲的女性食用, 一盒60粒, 足夠一個月份量.



Imedeen Time Perfection嘅主要成份:
1. 獨家專利Bio-marine complex™ 深海魚膠原蛋白 - 含有專利的深海魚類蛋白精華。此精華蘊含與人體皮膚的蛋白質及多糖成分最為接近,對皮膚結構與體內水分極為重要。

2. LycoPhence GS™雙效抗氧化專利配方(非基因改造蕃茄及葡萄子萃取) - 強效的皮膚防禦系統,因其親水及親油性之不同特性, 可在膠原蛋白及彈性纖維細胞內外形成完整保護屏障, 抗氧化及防止自由基對真皮層的破壞。

3.Vitamin C (西印度櫻桃萃取) - 構成膠原蛋白的重要元素。


只需要每日2粒, 用水吞服即可!

我已經食用十日啦, 雖然未見到重大改變, 等我食曬全盒再同大家報告啦!

Imedeen伊美婷 Website: http://www.imedeen.com.hk/zh/default.aspx

沒有留言:

張貼留言