2012年9月3日 星期一

踢走包包面, 只需1日碌一碌 – Mask House鑽石級V型全效瘦臉精華

水腫係好多女仔都面對既問題, 如果水腫係塊面到, 有時真係想打下塊面令佢瘦D. 不過近日見到各大個人護理店, 都有一盒粉藍色, 包裝有粒大鑽石既精華素, 可以幫你解決水腫包包面既煩惱!
Mask House「鑽石級V型全效瘦臉精華」選用更高濃度BodyFit™ 醫學燒脂精華,配合臉頰滾動導入器,加速把精華從皮膚表面導入細胞,深層覆蓋臉頰,消除囤積脂肪。同時主動疏導水腫,進一步重點收減雙頰、下巴及頸部線條,改造臉型輪廓。加上強效護膚及保水成分,配合頸額滾動按摩器,更可撫平頸額皺紋。
一支精華,只需持續每天使用,均令每個角度完美無瑕。
臉頰滾動導入器既滾輪係使用軟膠製造, 頸額滾動按摩器係用硬膠, 所以唔好用錯呀!
BodyFit™ 醫學燒脂精華有三大主要成分及三重點修護功效:

BodyFit™ 醫學燒脂精華 • 纖顏
全效燃燒面部脂肪
促進血液循環暢通淋巴、減慢及分解脂肪積聚
角鯊烷 • 緊膚
賦活細胞,塑造亮顏輪廓
瞬間提升肌膚彈性,緊緻幼滑肌膚
透明質酸 • 修護
即時清除自由基,減淡積聚日深的皺紋
有效提升肌膚水份,燒脂同時達至持久保濕

瘦面精華係乳白色的, 一搽上面已經開始感到皮膚發熱, 較易敏感的朋友要小心了, 我鼻鼻下的皮膚就受不了, 要立即抹走瘦面精華了.
搽勻其他皮膚, 就可以用臉頰滾動導入器 & 頸額滾動按摩器 去進行按摩了.
臉頰滾動導入器
根據人體3D工學,V型臉頰滾動導入器特別切合亞洲女士的雙頰輪廓,配合纖巧的棒型設計,使兩邊14片方型羽狀導入齒輪於滾動時更能舒適貼面,重點針對下巴、顴骨至耳邊位置,加速精華導入並分解臉頰脂肪。持續按摩加速血液循環,暢通淋巴,消除水腫。
頸額滾動按摩器
滾珠按摩幫助刺激穴道,加速血液循環,有效加速精華滲透,撫平頸額皺紋。
瘦面精華都吸得好快, 不過按摩器都可以繼續用, 搽埋自己既面霜都用得架, 百搭的!

按摩器可以代替用人手按摩, 又可以一路睇電視或用電腦時再慢慢碌, 都幾方便既~

我欣賞Mask House有呢個ADD IN既工具, 不需要另外購買.

依家Mask House鑽石級V型全效瘦臉精華係個人護理店只賣$178.5!

Mask House Facebook : https://www.facebook.com/maskhouse
Mask House Official Website : http://www.mask-house.com/index.php

沒有留言:

張貼留言