2012年9月22日 星期六

可愛甲妝 – Lucky Trendy Dot Artist Set 波點藝術甲油 及 日本伊勢半Nail parlor甲油

自從結婚後, GEL甲拆了因為拆甲會令指甲表面唔靚一定要搽甲油去遮遮佢自始之後我就愛上搽甲油了家中已有over30支甲油不同顏色的.

有時去行街我都會留意下有乜野甲油吸引到我第一次在CITYSUPER看見Lucky Trendy Dot Artist Set 波點藝術甲油這個超可愛包裝及顏色配搭我已經迷上了一套3色及包括一支可畫波點及線的美甲棒可以做出可愛甲妝而且價錢唔貴只賣$79, 可以有排DIY!

CITYSUPER, 我都買左一支日本伊勢半Nail parlor甲油有我最愛的紫色是透明帶閃粉的.
搽甲油前先用護甲油以色指甲容易變黃再搽上Nail Dot Artist的甲油做底色要搽2層才有較好的遮蓋度掃頭及甲油都唔好搽 =.=

再使用美甲棒點出圓形波波要把捧捧整支插入甲油瓶取多一點份量才可以點出完整波波.

左手是我自己點的右手是我老公點的 ^_^

整完一對手差唔多半個鐘之後再表面搽上透明TOP COAT.

甲油乾得很慢可以再預時間俾你慢慢DIY, 太快乾就麻煩了!


到試試日本伊勢半Nail parlor甲油我把部份波點甲油抹掉再換換新花款~

甲油是微GEL掃頭大極易搽, 2下已經COVER整隻指甲閃片分佈十分平均搽一層已有足閃粉質地好薄超快乾透, .

可以因為是透明色紫色不太出色反光才見到少少紫色閃片分佈十分平均是最簡單又易襯的甲油色.

十分意外地一支$33既甲油甘好搽, 100%推介呀!! CITYSUPER仲有好多顏色已加入了我既SHOPPING LIST!

Lucky Trendy Dot Artist Set 波點藝術甲油 $79/3
日本伊勢半Nail parlor甲油 $33/5ml

citysuperLOG-ON有售

Citysuper Website : http://www.citysuper.com.hk/

沒有留言:

張貼留言