2012年9月3日 星期一

Botox的代替品 - DERMAL 夢代Syn-Ake High Lifting Cream (蛇毒面霜) 及 Bee Vemon Relaxing Cream (蜂毒面霜)

早前我介紹過DERMAL毒蛇蜂毒MASK, 今次DERMAL全新推出毒蛇蜂毒既面霜終於可以24小時打BOTOX, 全日都發揮功效再耐唔耐敷MASK去加強效果!

 
DERMAL全新推出毒蛇蜂毒既面霜分別用於早上及晚上只需記住「朝蛇晚蜂就係早上用Dermal Syn-Ake High Lifting Cream (蛇毒面霜)晚上用Dermal Bee Vemon Relaxing Cream (蜂毒面霜)!
Dermal Syn-Ake High Lifting Cream (蛇毒面霜收緊增加皮膚彈性及提升功用

SYN®-AKE是一種三胜肽,其化學結構與毒蛇血清相似,取自某品種毒蛇的血清中含有的Waglerin-1蛋白,模擬蝮蛇(Temple Viper)的烈性毒液於進入人體後導致肌肉麻痺的特性,抑制肌肉收縮,以達至緊緻並撫平細紋與皺紋,令效果如同Botox
蛇毒面霜是白色的CREAM, 帶有好微既香味, CREAM既質地好似雪芭狀十分輕身超滑及好薄身我用上面既份量已經足夠搽曬全面.

我較鍾意早上用薄身既CREAM, 因為DERMAL蛇毒面霜不含防曬成份所以之後搽上自己既防曬就岩岩好唔會令皮膚太厚身保濕度亦足夠.

搽面千萬唔好漏左頸位頸位成日郁皺紋都好易形成架我會搽多少少係頸部跟面部一齊抗皺.
到晚上啦可以轉用Dermal Bee Vemon Relaxing Cream (蜂毒面霜當晚霜.

Dermal Bee Vemon Relaxing Cream (蜂毒面霜) - 抗皺,保濕,改善暗瘡皮膚及收毛孔功用


蜂毒被譽為天然安全的Botox療法英國王妃Kate喜愛的皇家御用成分瞬間提升臉部輪廓、滋潤肌膚紋理達至零毛孔細緻持續使用能夠去陳推新煥發肌顏、 彈滑緊緻、輕鬆展現無暇彈滑、美麗緊緻的完美膚質 讓臉頰青春如昔。
蜂毒產品會讓肌膚緊實年輕,而且不會疼痛頂多只有一點刺刺的感覺那是因為血液正在供給肌膚細胞養份。
適當微量的蜂毒才會讓臉感到微刺感卻不會疼痛又能達到讓自己的皮膚產生膠原蛋白取代肉毒桿菌,更不需要動手術,就可達到「熨平皺紋」的效果。
蜂毒面霜同樣時白色CREAM, 香味較蛇毒面霜濃一點質地更厚身同樣幼滑搽後皮膚感覺滋潤不會像蜂毒面霜的爽身岩曬開冷氣及天氣轉冷使用.
蛇毒面霜及蜂毒面霜可同時使用達至收緊增加皮膚彈性提升抗皺保濕改善暗瘡皮膚及收毛孔效果改善皮膚多種問題回復青春。

我依家會配合蛇毒面霜蜂毒面霜蛇毒&蜂毒MASK一齊使用希望面部既皺紋加快改善我都想好似卡米拉甘皺紋BYE BYE!

我知道DERMAL依家同FunShare.com合作攪左個蜂毒面霜+MASK既團購大家快D去睇下啦!

Dermal Official website : www.dermalmask.com

沒有留言:

張貼留言