2012年9月23日 星期日

保濕面膜及去皺眼膜推介 -潤の戀 極緻玻尿酸原液面膜 及 彈力煥白眼膜

「潤の戀」台灣兩大知名醫美團隊「台北市臺安醫院」及「台灣大葉大學科研部」共同開發採用日本專研技術再由面膜專家「森田東京商事」監製之皇牌面膜系列.

「潤の戀」面膜系列包括杏仁酸淨白透潤面膜、完美淨白保濕面膜、白金胜肽彈力水嫩面膜及極緻玻尿酸原液面膜,以及兩款針對改善黑眼圈的極緻淨白透亮眼膜及彈力煥白眼膜。

尋日已經係秋分即係秋天既最後一日今日就已經係冬天啦雖然仲未凍不過依家既天氣又有時涼有時落雨皮膚水油平衡都唔好好易出事.


今次我試用了「潤の戀」極緻玻尿酸原液面膜可以幫我保持水油平衡天氣點變都唔驚.
極緻玻尿酸原液面膜內含有水解玻尿酸玻尿酸鈉鎖水磁石.

水解玻尿酸: 分子是所有玻尿酸中最細小,可迅速滲入角質層,達至深層鎖水作用
玻尿酸鈉: 超保濕因子,全天候鎖水,保持肌膚水嫩、緊緻有彈性
鎖水磁石: 新一代長效保濕成分,如磁石般牢牢結合於皮膚表面,發揮強力水合作用,防止肌膚水分散失.
MASKSIZE都幾大下我會把鼻下及下巴位摺起甘樣會較FIT面形面膜敷好後包裝袋仍有少少精華我會用黎補係鼻翼2邊及眼部四周.

20分鐘後面膜仲好濕潤皮膚有敷MASK後好有彈性皮膚白淨左毛孔仲細左明顯飲飽水!

眼仔一直都係我既重災區我皮膚較白個黑眼圈會較凸出而且眼袋既眼紋已經好深我要盡力去唔令佢再嚴重落去.
同時亦試用了「潤の戀」彈力煥白眼膜佢有淨白成份亦有緊緻肌膚既幫助.
傳明酸: 獲台灣衛生署認可之淨白成份,有效美白肌膚
白金微粒: 可滲透肌膚角質層,促進膠原增生,提升肌膚對環境傷害的保護力
彈力蛋白: 維持肌膚緊實及彈性,防止鬆弛、老化及皺紋形成
拿眼膜出黎影相精華已經係甘滴了估唔到係袋內仲有極大量的精華.

EYE MASK的面積非常大APPLE CHEEK都可以敷埋再搽袋內的精華素真係足敷到全面!可想而之有幾多精華液.

15分鐘取下眼膜眼紋及黑眼圈有十分明顯的改善有相為証!



潤之戀\產品現已係指定嘅萬寧及萬寧plus有售面膜售價為 HK$ 99 / 10 片,眼膜為 HK$ 54 / 8價錢甘大眾化你無理由唔入貨呀!

沒有留言:

張貼留言