2012年9月18日 星期二

打做持久保濕搪瓷妝容 - Sofina Primavista Moisture Coat Base修護保濕精華底霜

我本身既皮膚係混合性偏乾使用不恰當化妝底霜一搽粉既時間就會一撻撻又唔上粉仲會乾到有皮仔走出黎一望就知道皮膚超乾.

我雖然皮膚好乾T位到中午就已經出油而且我都幾大汗, T位又油又多汗所以今次我介紹3SOFINA既產品必可為你地打做完美既妝容!
先介紹我推介既化妝底霜就係Sofina  Primavista  Moisture  Coat  Base修護保濕精華底霜蘊含保濕精華成分,即時調理成充滿滋潤的柔嫩肌膚,使粗糙肌膚變得水潤而平滑,充分發揮底霜效果;抗老化成分,化妝同時護膚,打好化妝基礎,容易上妝,保留素肌神韻同時自然地調整膚色。

抗老化保濕精華成分:馬栗樹精華、生薑精華、AL Proline、日本羅漢柏精華、洋甘菊精華。
給與肌膚彈力與滋潤,使肌膚容易上妝。

防止粉底脫落或起皺折,使漂亮的妝容持久保持。

成份 : 馬栗樹精華生薑精華, AL Proline, 日本羅漢柏精華洋甘菊精華
首先因為我T位會偏油我會使用Sofina Primavista Long Keep Base持久控油底霜在T因為佢質地清爽不阻塞毛孔超強「固定皮脂」配方及「超緊貼」配方能固定油分使之不能擴散,使粉底緊貼肌膚 10小時徹底擊退油光和妝容脫落減少補妝次數節省時間及金錢。控油之餘帶有滋潤感不會導致肌膚乾燥輕盈而明亮!

之後我就會用Sofina  Primavista  Moisture  Coat  Base修護保濕精華底霜在2邊面上佢好似一個MOUSSE既質地只需要用8MM直徑既份量已足夠一推開皮膚即時變得平滑質地好爽.
最後就係搽上Sofina Primavista  Powder Foundation UV (Long Keep) 柔亮持久粉餅我使用既係03跟我皮膚色最MATCH, 會較自然佢含有SPF25 PA++, 蘊含亮顏粉體有效將光線輸送到皮膚的內部從而消除肌膚表面的陰影令妝容更透薄同時平伏凹凸毛孔、色斑及暗瘡印, 10小時持續防汗控油長時間保持底妝如塗抹時的色彩和質感。

最底既相片可以見到化妝前及化妝後只係2分鐘時間已可令不均勻既膚色得到改善皮膚睇落好滑好SOFT, 把泛紅既既膚色改善最大既重點係在30度曬住既高溫下粉都無溶無浮起就甘用紙巾印完都無事真係KEEP到足足12小時!!!

3Sofina Primavista化妝3寶係我既超級推介!!!


Sofina  Primavista  Moisture  Coat  Base修護保濕精華底霜 $260/25g
Sofina Primavista Long Keep Base持久控油底霜 $280/25ml
Sofina Primavista  Powder Foundation UV (Long Keep) 柔亮持久粉餅 $380/9g

沒有留言:

張貼留言